СЪДЪРЛАНД ГЛОБЪЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ EООД
Съдърланд България Мнения(88)
Общо 88 мнения от служители за Съдърланд България
Не е добро работно място
Хората са супер. Местоположението е горе-долу добро.
Рисково място за работа без сигурно бъдеще. Заплащане на ръба на оцеляването. Невъзможна кариерна реализация. Тъврде много и напрегната работа. Ужасно и обидно отношение на работодателя към служителите.
Много разочароващо преживяване.
- Това е добро място да започнете, докато нямате още много опит - Ваучери за храна за 60 лв.
Сенчест бизнес модел; Месомелачка в която хората не са хора, те са числа в бросто бройка в електронна таблица; Ужасни работни смени обикновено през вечерно - нощните часове; По-висшето управление е ок да се работи с клиенти, които правят измами със свои клиенти като не им предоставят заплатените услуги; Процесът на набиране на персонал е „наемане на хора, дори ако те не са подходящи, стига да се генерират приходи и клиентите да плащат“; Без признателност за служителите; Наличието на повече от 2 дни отпуск по болест води до анулиране на бонуса, дори ако сте го спечелили и сте покрили всички показатели, дори ако резултатите са по-добри от хората, които всъщност са били на смяна
Инженер по техническа поддръжка
Приятна и спокойна работна среда
Забелязвайки да кажа до този момент
Консултант по техническа поддръжка
Интересен проект, приятни колеги и готови да ви помогнят. Заплатата беше по-висока в сравнение с други проекти на същата компания.
Управлението не е много полезно и няма представа как да управлява хората. Добрите агенти не винаги стават добри ръководители на екипи.
McAfee Antivirus Project - Пълен работен ден
Лесно влизате в проектът, който искате; Добри социални придобивки (ваучери за храна / карта за комплименти / животозастраховане / медицинско покритие и възстановяване на стоматологични / медицински разходи); Безплатно кафе;
Невъзможно натоварване на моменти и силно недостиг на екип, понякога ръководството отказва да търси нови хора; Остарели системи, които се сриват често или първоначално не работят правилно; Пълна липса на интерес към служителите от ръководството. Служителите се наричат \"слушалки\" вместо \"хора\"
Специалист за поддръжка на клиенти
Компанията има множество клиенти и се очаква със сигурност да бъде на пазара през следващите пет дни.
Имаше голям натиск в работата на отбора; Екипът стана неефективен.
Нищо специално
Богат избор от различни проекти. Големи клиенти, които дават повече възможности за растеж.
Вътрешна комуникация и неясни критерии за развитие.
Не беше нищо особено ...
Всички процедури за работа са налични и работят
Без развитие, eдна и съща работа и едни и същи проблеми
Преглед
Колеги, гъвкавост, възможности, увеличаване на заплатите
Политики варира различни кариерни пътища и растеж
Старши консултант по бизнес приложения
Стабилна заплата предвид средния стандарт в страната
Управление не е ок