СИ 3 АЙ ЕВРОПА EООД
C3i Solutions Мнения(36)
Общо 36 мнения от служители за C3i Solutions
Сериозен работодател, но без развитие
HCL Technologies е стабилна компания, като можеш да договориш добро начално възнаграждение с тях още в началото.
трудно можеш да се развиеш както в личностен план, така и в професионален и кариерен план в самата компания.
Доста стресиращо.
Нов опит.
Полесно да намерят нов човек откато да запазят предишният, медицинска застраховка е евтина и не покрива много. Ако искаш мултиспорт картата, трябва да платиш.
работих в C3i Solutions на пълно работно време повече от 1 година
гъвкаво работно време - млад и приятелски настроен екип
Прекомерно работно натоварване. Малки възможности за хората, които търсят професионално развитие
Добра компания
Приятелски колеги, не толкова строги надзорници
Както всички големи компании, просто трябва да си свършиш работата
..
Гъвкавите смени са наистина удобни.
Не мога да се сетя за нищо конкретно.
Не толкова лош, но не и толкова добър работодател
частното здравно осигуряване, ясните възможности за кариерно развитие, процеси и политики са ясно определени, без извънреден труд
заплата от ниска; неопитни и не прекалено квалифицирани мениджъри; организацията не се интересува от своите хора, по-скоро са cutting corners в технологията
Няма проблем
Редовно изплащани - около средни заплати за индустрията. Стандартни допълнителни социални предимства като медицински услуги и абонамент за фитнес.
Прекалено сложни процеси, множество екипи с неизвестни функции и без уважение към личния живот и свободното време.
Подходящо място за студенти
- гъвкаво работно време - млад и приятелски настроен екип
- балансът работа / личен живот е доста труден за постигане; - стресиращо
Има добри и лоши страни
Добре за първа работа; добро местоположение на сградата
Стари инструменти и системи; Лоша работна среда
Добра среда за отглеждане
Компанията предлага възможност за растеж и развитие от Ниво 1 Позиция до Operations Manager.
Може нивото на хората да се е покачило, но поради естеството на бизнеса в Call Center повечето хора притежават само език като умение.