Работа Фронт Офис Мениджър в Банско
3 нови обяви за работа
-
Открийте красотата на непокътнaтата природа, великолепни пейзажи и безкрайния релакс в подножието на величествената Пирин планина – ча...
-
Home Care Hotels е фирма, занимаващa се с управление на хотели по южното черноморие и гр. Банско. За нашият бутиков хотел в гр. Банско, търсим: Рец...
-
Луксозен хотел в гр. Банско търси да назначи Рецепционист/кa, който да стане част от нашия професионален екип и да допринесе за високото к...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Очакваме ви в оазис от лукс, комфорт и спокойствие в Банско – най-модерният зимен курорт на Балканите. Единственият представител на хотелската верига Кемпински в България е отворен целогодишно, състоящ се от 157 стаи и апартаменти в алпийски стил, превъзходни условия за конференции, разкошни условия за вечеря, три ресторанта, пет бара и многократно награждаван СПА център.
За нашия сплотен екип в Кемпински Хотел Гранд Арена Банско търсим отдаден на своята работа рецепционист/ка , който/която е готов/а да предостави изключително клиентско преживяване на нашите гости.
Отговорности
- Отговаря на клиентски запитвания по вежлив и ефективен начин;
- Има добри познания за хотела и географското разположение на града / околността;
- Информира се за всички настоящи ВИП гости, хотелски функции и специални събития;
- Посреща, помага и изпраща гостите;
- Посреща посетителите на хотела, предоставя обща информация, промотира хотелските услуги;
- Записва всички оплаквания, запитвания и обратна връзка, и ги препраща на съответните оперативни отдели;
- Взема решения относно ъпгрейди / компенсации / отстъпки и др., както е посочено в политиките и процедурите на хотела;
- Участва в програми за обучение.
- Опит в петзвездния сегмент ще се счита за предимство;
- Отлично владеене на английски език;
- Владеенето на немски или руски език ще се счита за предимство;
- Организираност и отговорност;
- Отлични комуникативни умения и умения за работа в екип;
- Познания и опит в настаняването на ВИП гости;
Фирмено обучение, прекрасна възможност за професионално и кариерно развитие, конкурентно възнаграждение и отлична работна атмосфера. Възползвайте се от над 250 online обучения в Кемпински, както и от възможностите на Cornell University Management на преференциални условия.
Ако сте позитивна личност, която харесва предизвикателствата, обича работата в млад и динамичен екип, искате да натрупате ценни знания и опит в изключително приятна работна среда, то вие сте добре дошли в голямото семейство на Кемпински! Стартирайте Вашата международна кариера във водеща хотелиерска компания като Кемпински!
Ще се свържем с одобрените по документи кандидати. Всички кандидатури ще бъдат третирани в условията на стриктна конфиденциалност.
За Кемпински
Хотелиери от 1987, ние пътуваме по света в търсене на най-пленителните дестинации без да забравяме най-добрите традиции на нашето европейско наследство. Ние сме отдадени на това да угодим, обучени да забавляваме и никога не правим компромис с европейската елегантност на обслужване.
Горди сме с това, че създаваме красиво представление на всеки от нашите гости, а за нашите служители предоставяме сцена, на която да заблестят и разкрият своя пълен потенциал.
Прегърнете преживяването като личност, каквато всъщност сте!
Средна заплата за сектора
1,180 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,900 лв / месец
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.