ФЕЪРПЛЕЙ ПРОПЪРТИС МЕНИДЖМЪНТ работа
6 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
РЕЦЕПЦИОНИСТ / АДМИНИСТРАТОР
Пълно описание
Търсим за екипа ни ентусиазиран, позитивен и отговорен човек за работа на позицията Рецепционист/ Администратор.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ НА ПОЗИЦИЯТА:
- Гостоприемно обслужване и обгрижване на гостите и клиентите на комплекса по време на престоя им
- Посрещане, регистриране и изпращане на гости
- Одит на сметките на гостите по време на нощна смяна
- Грижа за безпроблемното и гладко функциониране на всички отдели и дейности
- Разрешаване на казуси, свързани с обслужването
- Предишен опит като рецепционист
- Приветлива и усмихната личност с позитивна нагласа и отношение
- Отлични умения за създаване на контакти и комуникиране с хора
- Английски език на много добро ниво
- Мотивиращо възнаграждение
- Коректни взаимоотношения със стабилна компания, утвърдена на пазара
- Дългосрочен ангажимент
- Работа в готин екип
- Предизвикателна работа, даваща възможност за професионално развитие
- Трудов договор с ФеърПлей Пропъртис Мениджмънт ЕООД
- Работа на смени (2/2 с дневни и нощни смени)
- Униформа, транспорт, храна по време на работа
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.