Работа Фронт Офис Мениджър във Велинград

5 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хотел „Роял Спа“ 4*, гр. Велинград търси за целогодишна работа Фронт Офис мениджър Основни отговорности и задължения: Организира, осъще...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аrte Spa&Park хотел търси да назначи администратор/рецепционист. Търсим отговорни и мотивирани хора, със сериозно отношение към своята раб...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    РЕЦЕПЦИОНИСТ Търсим рецепционист, който да стане част от нашия екип в Роял СПА Велинград. Задължения: Посрещане, насочване и обслужване...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хотели “Сирона” търсят да назначат администратор рецепция в хотел Спа Клуб Бор 4*, гр. Велинград. Изисквания за заемане на длъжността: А...

    29 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    РЕЦЕПЦИОНИСТ Търсим рецепционист, който да стане част от нашия екип в Роял СПА Велинград. Задължения: Посрещане, насочване и обслужване...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР

КЕПИТЪЛ СИТИ ЦЕНТЪР ООД
location_on гр. Велинград

icon 1,060 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Хотел „Роял Спа“ 4*, гр. Велинград търси за целогодишна работа Фронт Офис мениджър

Основни отговорности и задължения:

  • Организира, осъществява и контролира цялостната дейност по посрещане и настаняване на туристи
  • Следи заетостта на хотела и планира стаите за пристигащите гости
  • Контролира дейностите по напускането на стаите от страна на клиентите
  • Контролира качеството на предлаганите услуги на клиентите на рецепция
  • Проучва рекламациите на клиентите за обслужването и взема мерки за отстраняването им
  • Отговаря за правилното, коректно и своевременно водене на документацията
  • Организира, ръководи и контролира дейността на екипа на рецепцията
  • Отговаря за и контролира състоянието на финансовата отчетност
  • Сътрудничи и работи с останалите отдели в хотела
  • Прилага фирмените стандарти за работа.
Изисквания за заемане на длъжността:
  • Висше образование
  • Отлична компютърна грамотност
  • Владеене на английски език
  • Професионален опит на подобна длъжност и работа с хотелски софтуер ще се считат предимство
  • Добри комуникативни умения и умения за работа в екип, организираност и отговорност
  • Фокус към клиента и желание за развитие
Ние Ви предлагаме:
  • Работа на постоянен трудов договор
  • Мотивиращо възнаграждение, с осигуряване върху цялото заплащане
  • Обучение за изпълнение на задълженията според стандартите на хотела
  • Възможност за професионално развитие.

Средна заплата за сектора


1,060 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,900 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Рецепционист


Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • предаване на устни инструкции
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • посрещане на гости
  • поддържане на дневници
  • поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.