Работа Управител На Магазин За Хранителни Стоки
112 нови обяви за работа
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Retail Store Manager / Управител Зоомагазин Petmall Каблешков Една от най-бързо развиващите се компании в България в специализирания сектор "храни и ...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Retail Store Manager / Управител Зоомагазин Petmall Лозенец Една от най-бързо развиващите се компании в България в специализирания сектор "храни и ак...
-
Key Account Manager We are looking for a Key Account Manager We are PALLADIUM LTD, a company with over 30 years of experience - a leading international distributor and manufacturer of work clothing, safety shoes and protective equipment. Our missi...
-
2,180 лв / месец (нето) от работодател
Ние от верига ресторанти HESBURGER ви каним да се присъедините като управител към екипа на ресторанта ни, който се намира в гр. София, кв. Друж...
-
2,330 лв - 4,530 лв / месец (нето) от работодател
Alpha Best е дигитална агенция, в която работим успешно вече за повече от 1 500 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като личн...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
1,940 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
УПРАВИТЕЛ ЗА МАГАЗИН „ БОЛЕРО" ПОМОРИЕ Изисквания: Завършено висше или подходящо средно образование в областта на търговията Минимум 2...
-
Създаден преди 30 години, днес Мистрал е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообo...
-
Мениджър ключови клиенти, дивизия Shell, направление индустрия Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Евро...
-
Partner Account Manager Remix is one of the leading online secondhand marketplaces in the EU, currently operating in 9 European markets and expanding. We are on a mission to make secondhand fashion the first choice. We believe in a sustainable futur...
-
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Stand out and drive the next generation of wealth. Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 100 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.
Ние търсим Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.
Отговорности и задачи:
- Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
- Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
- Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
- Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
- Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
- Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
- Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,660 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,000 лв / месец
3,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.