Работа Технически Специалист в София

85 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Джей Пойнт Плюс ООД е водеща печатница със 17+ години опит в дигиталния и офсетовия печат. С над 30 модерни машини и широка гама от технолог...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис асистент оперативен отдел BLUESKY Bulgaria е официалният представител на гел лаковете Bluesky. Световно известната марка гел лакове се произв...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Офис Асистент кв. Сухата река Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния и...

  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек.
 И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната ...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    11 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Плесио Компютърс ЕАД е търговска компания в сферата на информационните технологии, телекомуникациите, офис-техниката, консумативите и ...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon 1,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим новия си суперасистент, който да подкрепя работата на мениджъра и екипа в един от офисите ни в централната част на София. Кой тряб...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ZenTeli Ltd. — We're Hiring! Position: Office Assistant Location: Sofia, Bulgaria Join Our Growing Team! ZenTeli Ltd., based in Sofia, works in direct partnership with one of the largest bankruptcy law firms in the United States. Our U.S. partner ...

    13 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Поликомп" ЕООД, е дистрибуторска компания за доставка и продажба на едро на висококачествено ИКТ оборудване, софтуер, битова техника и ф...

    05 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

icon 1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Офис Асистент

Задължения:

  • Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи;
  • Утвърждаване на положителния имидж на компанията;
  • Отговорно отношение към стоките и документите в отдела;
  • Синхронизиране с колегите и постоянна работа в екип;
  • Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав;
  • Извършване на оперативна и административна дейност;
Изисквания:
  • Владеене на английски език
  • Технически умения (MS Office, e-mail клиенти, складов софтуер)
  • Точност, бързина, дисциплина и коректност в работния процес
  • Умения за управление на времето, приоритизиране на задачите и гъвкавост в изпълнението им.
Предлагаме:
  • Стандартно работно време от понеделник до петък 10:00-18:00;
  • Стартова твърда работна заплата ;
  • Много динамична работа в отговорен и добре структуриран екип;
  • Фирмено обучение;
  • Ваучери за храна;

Средна заплата за сектора


1,600 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.