Работа Сътрудник Продажби в София

35 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Junior Specialist, Accounts Receivable Job function ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Ce...

    05 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...

    04 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX В СОФИЯ! В успешните фирми работят успешни служители! За подпомагане на нашия екип в гр.София, търсим ангажиран ...

    16 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    НАПРАВЕТЕ КАРИЕРА С HOMEMAX В СОФИЯ! В успешните фирми работят успешни служители! За подпомагане на нашия екип в гр.София, търсим ангажиран ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    BUILD YOUR FUTURE НАМЕРИ СВОЕТО МЯСТО ПРИ НАС Да ти се представим накратко: ТЕХНОСИМ ЕАД е дружество специализирано в производството на бетонов...

    27 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Junior Specialist, Accounts Receivable

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Junior Specialist, Accounts Receivable

Job function ITC

Location: Sofia, BG

Country/Region: BG

Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow.

Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center in Sofia with multiple finance roles. Many new colleagues will be joining our team in autumn — we’re building a stronger future together! Contribute to a major chapter in our company story with your next role.

As a Junior Specialist, Accounts Receivable at Hiab, you’ll play a key role in maintaining healthy cash flow by ensuring accurate and timely processing of incoming payments. From posting cash receipts and resolving mismatches to supporting the Credit & Collections team, your work will help keep our financial systems in balance and our customer relationships strong.

This role is a great opportunity to learn the full cycle of accounts receivable in a dynamic, international environment. You’ll gain hands-on experience with accounting systems, collaborate across teams, and support month-end closing and reporting activities. If you're detail-oriented, motivated, and ready to grow in global finance—this is your perfect starting point.

Main tasks and responsibilities:

Process and post cash receipts; apply all payments to the accounts receivable subledger; make necessary adjustments in the accounting system.

Manage and resolve remittance mismatch or cash application issues.

Investigate + correct unallocated/unapplied AR payments; support to Credit and Collections team.

Researches unapplied payments;

Perform timely and accurate application of daily receipts;

Process payment return items and insufficient funds;

AR Subledgers closing performed in a timely manner as per HIAB OTC and RTR agreed policy.

Daily ServiceNow ticket support.

Support the Supervisor/TL in the communication / escalation process to ensure alignment of interested parties.

What you’ll need to succeed:

Education

Minimum Bachelor Degree in Accounting, Finance, Economics, Mathematics

Experience (or within the last year of the

0-1 years of experience in an international environment in the finance field

Competencies

Detail-oriented

Good communication and organisational skills

Time Management

Ability to prioritise

Logical thinking

Process oriented mindset

Strong analytical skills

SAP experience is a plus

Proficiency in computer applications including Microsoft Excel (Pivot tables, VLOOKUP, Charts), Powerpoint and process mapping tools

Full professional proficiency of written and oral English

You will be part of:

At our company, you’ll find a culture of trust, openness, and continuous improvement. You’ll have the chance to grow both professionally and personally, while contributing to operations across the business.

Benefits include:

Company-sponsored medical insurance

Transportation allowance

Food vouchers

Performance-based bonuses

25 days of paid vacation + company events

Access to continuous learning and development

A brand new modern office in a great area in Sofia

Interested to join?

If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV in English.

Hiab (Nasdaq Helsinki: HIAB) is a leading provider of smart and sustainable on road load-handling solutions, committed to delivering the best customer experience every day with the most engaged people and partners. Globally, Hiab is represented on every continent through its extensive network of 3,000 own and partner sales and service locations, enabling delivery to over 100 countries. The company's continuing operations sales in 2024 totalled approximately EUR 1.6 billion and it employs over 4,000 people.

Средна заплата за сектора


1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.