Работа Стоковед в Бургас

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Отговорности : Изготвяне и поддържане на счетоводните операции в съответствие със законовите изисквания и установените процедури; Упр...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Консултант продажби „Стоково кредитиране“ Технополис гр. Бургас Консултант продажби „Стоково кредитиране“ Технополис гр. Бургас В ...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    "ЕВРОПЪТ-2000" АД е компания с повече от 18 години опит на българския пазар. През последните години създадохме нова търговска стратегия, ори...

    11 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОТЧЕТНИК СЧЕТОВОДСТВО

БОЛЕРО EООД
location_on гр. Бургас

icon 1,410 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Отговорности :
  • Изготвяне и поддържане на счетоводните операции в съответствие със законовите изисквания и установените процедури;
  • Управление на процеса по инвентаризация, както и изготвяне и поддържане на амортизационните записи и регулярна проверка на описите;
  • Изготвяне на счетоводните документи по ежедневните транзакции;
  • Контрол върху административните разходи и следене на получените фактури от доставчици;
  • Изготвяне на протоколи ;
  • Поддържане на връзка с различни институции- НАП, др.
  • Изготвяне на отчетност за управителя на дружеството;
  • Следене на застрахователните полици;
  • Отговаря за годишно приключване и изисквания на одитора;
  • Отразяване на дейностите по приключване във фирмата.
  • Отчетност в малко производство на хляб.
  • Отчетност на транспортната дейност в дружеството;
  • Обработка на банкови извлечения;
  • Проверка но ДДС дневници;
  • Изготвяне на документи.
Изисквания:
  • Бакалавърска/Магистърска степен по Счетоводство/Финанси/;
  • Мин. 2 години счетоводен опит (тълкуване и съставяне на месечни и годишни отчети за приходи и разходи, формиране на финансов резултат и неговото тълкуване, изготвяне на данъчни декларации и ДДС;
  • Опит в дружество с дейност търговия на дребно е предимство;
  • Отлични теоретични и практически умения в областта на българското законодателство
, регулиращо, счетоводството, данъчното законодателство , търговското законодателство и тяхното приложение на практика;
  • Отлични компютърни умения- Excel и опит със счетоводен софтуер;
  • Умения за работа в екип и бързо учене;
  • Прецизност; Мотивираност
Компанията предлага:
  • Постоянен трудов договор с "БОЛЕРО "ООД ";
  • Осем часов работен ден/редовна смяна 8.00-17.00ч./
  • Много добри условия за работа;
  • Работа с мотивиран екип;
  • Основно възнаграждение и бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
  • Ваучери за храна;
  • Приятна работна среда;
  • Обучение за всеки новоназначен служител, според индивидуалното му равнище.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

Средна заплата за сектора


1,410 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

3,900 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.0
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.6
icon icon icon icon icon
Колеги
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.