Работа Служител
2.2 хил. нови обяви за работа
-
„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нашата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобря...
-
ПОМОЩНИК СКЛАДОВ СЛУЖИТЕЛ За Нас: Bulwork е първата агенция за подбор на технически квалифициран персонал в България, предлагаща услуги на...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОПИСНАНИЕ НА ПОЗИЦИЯТА Фирма ТИМ СТОК 23 ООД с предмет на дейност:дистрибуция и логистика на газирани напитки,алкохол,бира и минерална в...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ОПИСНАНИЕ НА ПОЗИЦИЯТА Фирма ТИМ СТОК 23 ООД с предмет на дейност:дистрибуция и логистика на газирани напитки,алкохол,бира и минерална в...
-
1,060 лв - 1,090 лв / месец (нето) от работодател
Поради разрастване на дейността си, фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността служител куриерски офис за гр. Пазарджик З...
-
1,710 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
ПРОИЗВОДСТВЕН СЛУЖИТЕЛ/ОПЕРАТОР LINKIN - Оформи бъдещето заедно с нас, отвъд границите! Присъедини се към LINKIN: Пионери в PVC и алуминиевия се...
-
CEVA Logistics Netherlands B.V., извършва различни видове логистични услуги за своите клиенти. Като пазарен лидер в Холандия, те търсят складови служи...
-
CEVA Logistics Netherlands B.V., извършва различни видове логистични услуги за своите клиенти. Като пазарен лидер в Холандия, те търсят складови служи...
-
Сиско Сет Електроникс ООД е немска компания, специализирана в проектирането и производството на електронни модули. Във връзка с разширя...
-
CEVA Logistics Netherlands B.V., извършва различни видове логистични услуги за своите клиенти. Като пазарен лидер в Холандия, те търсят складови служи...
-
Служител Звено безопасност за магазини Болеро Изисквания: Опит на сходна позиция; Умения за овладяване на конфликтни ситуации; Комуник...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За утвърдена строителна фирма с дългогодишен опит в жилищното строителство, търсим...
-
СЛУЖИТЕЛ СКЛАД МЕБЕЛИ Началото на нашето пътешествие е поставено през 2002 г., в Пазарджик, когато стартира КРЕЗ ЕООД – българска търговс...
-
Направете кариера с HOMEMAX! За подпомагане на екипа на Централен склад търсим, ангажиран и отговорен Служител Централен склад Ние предла...
-
Спиди АД е една от най-бързо развиващите се компании в България. Основната ни дейност е свързана с предлагането на куриерски и транспорт...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с развитието на екипа в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност.
Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.
Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:
- Администриране на застрахователни полици;
- Изготвяне на справки и отчети;
- Обработка на пощенски пратки при получаване и изпращане;
- Работа с бланки под строга отчетност;
- Извършване на инвентаризации;
- Изготвяне на фактури;
- Работа с електронно банкиране и банкови документи;
- Работа с документация и комуникации: телефон и електронна поща;
- Икономическо образование
- Административен опит;
- Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
- Финансова култура;
- Умения за анализ на специализирана информация;
- Инициативност и активност;
- Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
- Точност и прецизност към детайла;
- Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
- Умения за спазване на поставените срокове;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.