МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР работа
1 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Служител Административна дейност - Дирекция Здравно застраховане и злополуки
Пълно описание
Във връзка с развитието на търговските ни екипи в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност - Дирекция Здравно застраховане и злополуки.
Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.
Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:
- Консултиране, съдействие и изготвяне на оферти за офисите ни в цялата страна;
- Обслужване на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Сключване и администриране на застрахователни полици;
- Изготвяне на справки и отчети;
- Проследяване на новостите за продуктови изменения;
- Съдействие при процеса от настъпване на щетата до пълното изплащане на застрахователното обезщетение;
- Образование: Мин. средно, като за предимство ще се смята висше образование
- Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
- Умения за анализ на специализирана информация;
- Комуникативни умения за работа с клиенти;
- Инициативност и активност;
- Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
- Точност и прецизност към детайла;
- Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
- Умения за спазване на поставените срокове.
- Опит в сферата на застраховането е предимство;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.