Работа Служител във Варна
79 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
КОНСУЛТАНТ ПРОДАЖБИ ТЕХНОМАРКЕТ ВАРНА ГРАНД МОЛ Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с гриж...
-
1,380 лв / месец (нето) от работодател
Сътрудник следпродажбено обслужване на клиенти - 8 часа, ИКЕА Варна/IKEA Varna В ИКЕА сте добре дошли, независимо откъде идвате, в какво вярва...
-
1,430 лв / месец (нето) от работодател
Сътрудник склад, електрокарист - 8 часа, ИКЕА Варна/IKEA Varna В ИКЕА сте добре дошли, независимо откъде идвате, в какво вярвате и как изглежда...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
Магистър-фармацевт SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи съвременен ...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,510 лв - 2,030 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме „Лукойл – България“ – лидер на пазара на горива и отличен работодател. Вече 25 години осигуряваме стабилна работа, гарантирани ...
-
Консултант Банково Кредитиране Ние сме... Bulwork, компания с 24 годишно присъствие на пазара, e първата агенция за подбор на технически и ква...
-
Ние сме "Лагардер Травъл Ритейл“ ЕООД, част от международната група "Лагардер Травъл Ритейл". На международно ниво компанията оперира на...
-
Магистър-фармацевт Управител SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи с...
-
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Търговски представител ключови клиенти Търсим Търговски представител ключови клиенти PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компани...
-
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор офис
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
Основни задължения:
- работа на рецепция с клиентите на компанията по доставянето или приемането на куриерски пратки в офиса на фирмата;
- консултиране относно условията, цените и допълнителните услуги които могат да използват клиентите;
- отговаря за коректното и точно попълване на транспортните документи придружаващи всяка пратка;
- работи с финансови средства, фактури, касов апарат и отчитане на дейността чрез специализиран софтуер на Econt Express;
- логистична организация на импорт/експорт пратките за деня и правилното и безопасно транспортиране на пратките;
- управлява служебен автомобил, спазвайки правилата за движение и фирмена култура;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките между клиент и склад;
- спазва законовите изисквания свързани със сигурност, здраве и безопасност при работа.
- свидетелство за управление кат.B, активен шофьор
- уравновесеност и клиентски ориентирано поведение;
- добра компютърна грамотност;
- способност за ефективна работа в динамична среда;
- високо чувство на отговорност към работата и желание за развитие;
- отлични комуникативни умения;
- умения за анализ и вземане на решения, за поемане на отговорност.
- умения за работа в екип;
- отговорност;
- висше образование е предимство.
- сигурност и стабилност, гарантирани от ясните и точни правила за работа;
- начално обучение и повишаване на квалификация;
- провеждане на обучение към Център за професионална
- динамична работа в професионален екип.
- Трудовия договор, ще бъде сключен с фирма Бини Стил ЕООД.
- Препоръка от бивш работодател/преподавател
Ще се свържем само с кандидати, изпратили пълния набор от документи и одобрени от нас.
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.