Работа Помощник Мениджър
35 нови обяви за работа
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
Търсим организиран и комуникативен специалист, който да се присъедини към екипа на наш клиент като "Специалист международна логистика"! ...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
Агенция Perfect House Care търси за свои клиенти, личен асистент/ка за помощ на млад мъж на 22г. със специални потребности(аутизъм), в ежедневните м...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For one of our clients in the automotive lubricants sector, we are looking for a Procurement Specialist to manage the supply chain operations, ensuring smooth processes and strong relationships with suppliers and customers. You’ll oversee inventory, track shipments, handle documentation and ensure compliance with regulations.
Key Responsibilities:
- Manage stock on the warehouse – analyse sell-in and sell-out and control replenishment managed by supplier (VMI – vendor managed inventory);
- Manage all product specific parameters in local ERP system – special the parameters regarding the stock replenishment;
- Manage annual inventory;
- Communicate with outsourced warehouse and secondary logistic and assure all deliveries to be processed on time and accurate;
- Manage import documentation with Bulgarian custom – all documents to be precisely prepared and distribute to the local custom authorities;
- Follow local legislation regarding all import taxes (ecological tax, product tax, …) and secure accurate data to be reported to the relevant institutions;
- Collect customer orders and prepare the relevant delivery notes and invoices (prices are pre defined in the system and managed by country manager);
Qualifications:
- Experience in procurement, logistics, supply chain, etc.
- Self organised, analytical and precise person ready to work alone in the office;
- Very good level of Excel;
- Fluent in English (oral and written).
The company offers:
- Competitive salary and bonuses.
- Food vouchers and additional health insurance.
- A dynamic environment.
- Training programs.
- Standard working week.
- Central office location.
- The opportunity to work for authorized distributor of an international, market-leading company and to have the chance independently to organize your work.
Средна заплата за сектора
2,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
950 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки
Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.
Необходими основни умения
- сътрудничене с колегите
- извършване на отчитане и оценка на договори
- изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
- поддържане на връзка с доставчиците
- изготвяне на тръжна документация
- извършване на анализ на пазара за поръчки
Необходими основни знания
- електронни обществени поръчки
- жизнен цикъл на поръчките
- морал
- принципи на работата в екип
- организационна структура
- управление на доставчици
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.