Работа Персонал в София
372 нови обяви за работа
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
„Happy Bar & Grill” са ресторанти с приятелска атмосфера, усмивки и уважение. Търсим служители, споделящи ценностите на компанията - усмивка, г...
-
Специалист Подбор на персонал /фокус магазинна мрежа/ - гр. София Ако обичаш работата в екип, динамичната среда и желаеш да се развиваш в ...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
Pulse Fitness не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места, в к...
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Pulse Fitness не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места, в к...
-
Pulse Fitness не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места, в к...
-
Pulse Fitness не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места, в к...
-
Персонал за новооткриващ се обект happy bar&grill - бул. никола мушанов, гр.софия
Happy Bar And Grillгр. София
„Happy Bar & Grill” са ресторанти с приятелска атмосфера, усмивки и уважение. Предстои откриване на най-новият ни обект в град София, намиращ се...
-
Top Skills Recruitment е агенция предоставяща пълен спектър от услуги в сферата на човешките ресурси, като – подбор на персонал, лизинг на персона...
-
Top Skills Recruitment е агенция предоставяща пълен спектър от услуги в сферата на човешките ресурси, като – подбор на персонал, лизинг на персона...
-
Top Skills Recruitment е агенция предоставяща пълен спектър от услуги в сферата на човешките ресурси, като – подбор на персонал, лизинг на персона...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За своят екип, фирмата търси да назначи: ШОФЬОР-ДО...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За склада на фирмата търсим ОФИС СЪТРУДНИК СКЛАД....
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ФАКТУРИСТ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист Администриране на персонала (ТРЗ)
Пълно описание
1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудовите отношения и др. Служебни бележки за доход. 2. Подготовка и оформяне на цялостната документация по назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала. Оформяне на Трудови книжки. 3. Администриране, контролиране и поддържане на личните досиета на служителите с всички необходими документи. 4. Изготвяне на уведомления за НАП, за сключените, изменени и прекратени трудови договори и подаването им към НАП, както и декларации обр. 1 и обр. 6. 5. Регистриране на представени болнични листове пред НОИ. 6. Изготвяне на ведомости за работни заплати. 7. Участие при изготвяне и контрол на предоставени работни графици. 8. Сътрудничество при проверки от Главна инспекция по труда и ревизии от НАП и НОИ.
Изисквания към кандидата:
1. Подходящо образование - висше или средно специално - счетоводство, икономика или релевантно за длъжността. 2. Доказан опит на същата или подобна позиция - минимум 3 години, ще се счита за предимство. 3. Отлично познаване на трудовото и осигурително законодателство и актовете по прилагането им. 4. Tълкуване и познаване на действащата нормативна уредба – КТ, КСО, ЗЗД, ЗЗБУТ. 5. Много добри компютърни умения – MS Office. 6. Организиран, отговорен, ориентиран към детайлите. 7. Отлични комуникативни и аналитични умения, умения за работа в екип, лоялност.
Ако това предложение ви е заинтригувало и отговаряте на посочените критерии, моля изпратете актуална автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати. Информацията която предоставяте е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Дружеството се задължава да я използва единствено за целите на подбора.
Средна заплата за сектора
1,910 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.