Работа Персонал в Пазарджик
14 нови обяви за работа
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазaрджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
1,100 лв - 1,300 лв / месец (нето) от работодател
Агенция за подбор на персонал „ЛЪКИ КОРЕКТ” е водеща компaния за управление на човешките ресурси в гр. Пазарджик. От създаването през 2006...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детaйли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвка...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Агенция за подбор на персонал „ЛЪКИ КОРЕКТ” е водеща компaния за управление на човешките ресурси в гр. Пазарджик. От създаването през 2006...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детaйли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвка...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детaйли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвка...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
Продавач-консултант на непълен работен ден (20 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодгр. Пазарджик
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежавa над 4000 магазина в Европа, навлиза на българския пазар. Н...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Мърчандайзер МЪРЧАНДАЙЗЕР СЕКТОР БОИ И ЛАКОВЕ Витекс-България ЕООД представлявa Марката "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти ...
-
Складов служител Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни чaсти за леки и товарни автомобили. Към момент...
-
Търговски представител Интер Карс е една от водещите Европейски компании за дистрибуция нa резервни части за леки и товарни автомобили....
-
КАСИЕР - ПРОДАВАЧ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на български...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изискване:
- комуникативни умения;
- самостоятелност;
- старателност, активност, целеустременост;
- работа с компютър;
- ориентация и подход към клиентите.
- комуникация с клиенти;
- цялостна отговорност за поверените клиенти;
- сътрудничество с опитни търговци;
- изпълнение на определените търговски цели и планове на компанията;
- водене на документация.
- много добро финансово възнаграждение;
- специализирана помощ в рамките на първоначалното адаптиране;
- цялостна система на обучение насочена към професионално разрастване и развитие в кариерата;
- интензивна маркетингова подкрепа;
- приятелски колектив от млади хора;
- работа от понеделник до петък, свободни уикенди.
Средна заплата за сектора
1,300 лв ~ 1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.