Работа Отк
17 нови обяви за работа
-
Организатор и диспечер на сухоземен международен транспорт (с опит) от офис
Баб Консулт Eоодгр. Ямбол
2,480 лв - 3,040 лв / месец (нето) от работодател
Търсим амбициозен, отговер човек, с опит като организатор и диспечер на международен транспорт, желаещ да се присъедини към екипа на едн...
-
800 лв / месец (нето) от работодател
Складов работник смяна от 13,00 до 17,00 на 4 чaса на летището "ЕВРОПЪТ-2000" АД е компания с повече от 18 години опит на българския пазар. През пос...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Организатор и диспечер на сухоземен международен транспорт (с опит) ОТ ОФИС
2,480 лв ~ 3,040 лв / месец
Пълно описание
Ако обичате предизвикателства и сте готови за професионално развитие, това е Вашата възможност!
- ****************
Вашата Роля:
- Осъществявате ежедневна комуникация с шофьорите относно организиране на транспорта и товарите;
- Отговаряте за събирането на товарителници и други документи;
- Анализира местонахождението на автомобилите с цел постигане на оптимално управление;
- Проследява движението на товарите и изпълнението на договорените условия;
- Намиране на обратни товари и калкулиране на транспортни разходи;
- Оформяне на оферти за обратен товар;
- Поддържане на информация за пътни забрани и ремонти на пътища и указване на съдействие на водачите при възникнали ситуации;
- Бърза реакция при необходимост за смяна на маршрут;
- Работа в офис със стандартно работно време (09:00 – 18:00).
Изисквания:
- Комуникативност и готовност за работа в динамична среда;
- Няколко години опит на подобна позиция;
- Шофьорска книжка с категория Б;
- Целенасоченост и организираност;
- Компютърни умения (MS Office).
Какво получавате?:
- Атрактивно заплащане;
- Отлични условия за работа;
- Сигурна работа;
- Възможност за професионално развитие;
- Увеличение на заплатата при добро справяне и постижения след успешно преминат изпитателен срок и два пъти годишно;
- Въвеждащо фирмено обучение;
- Служебен автомобил и транспортни разходи, ако сте извън Ямбол;
- Възможност за работа от разстояние (някои дни).
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Б.А.Б.Консулт ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051 / 2020 г.) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!
Заплата
2,480 лв ~ 3,040 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.