Работа Отк в Петрич

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Местоположение: гр. Петрич Работно време: Пълен работен ден (09:00 – 18:00 ч.) За компанията БАДУ АД е динамично развиваща се компания, специал...

    27 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Търговски консултант - внос от Китай

БАДУ ООД
location_on гр. Петрич

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Местоположение: гр. Петрич Работно време: Пълен работен ден (09:00 – 18:00 ч.)

За компанията БАДУ АД е динамично развиваща се компания, специализирана във вноса на стоки от Китай. Ние помагаме на нашите клиенти да намерят най-добрите продукти на китайския пазар, като осигуряваме пълно съдействие!

Основни задължения Водене на разговори с предварително филтрирани клиенти и разбиране на техните нужди. Проучване и намиране на подходящи продукти на китайския пазар. Комуникация с китайски търговци чрез специализирани за тази цел платформи. Събиране на информация и технически данни за продуктите. Изготвяне на оферти по утвърден модел (ценообразуване, параметри и условия). Поддържане на връзка с клиента и отговаряне на въпроси, свързани с офертите и продуктите. Въвеждане и поддръжка на информацията във фирмен софтуер за организация на клиентите.

Изисквания Добра компютърна грамотност – Excel, CRM софтуер. Отлични организационни умения и отговорност към работния процес. Английски език на средно ниво. Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.

Какво предлагаме Много добро заплащане и прозрачна бонусна система. Служебен телефон и подкрепящ, приятелски екип. Възможност за развитие и усъвършенстване в динамична международна среда.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.