Работа Мениджър Екип
153 нови обяви за работа
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания! Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консу...
-
Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 count...
-
Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Aicore is a European pharmaceutical company focused on the distribution, development, and production of medicines and medical devices. We operate on the territory of: Bulgaria, Croatia, Serbia, Romania, Moldova, Ukraine, Hungary, the Netherlands, Pol...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
Company Description Bosch Digital – Тogether we shape tomorrow We are Bosch Digital and we drive IT and digital business within Bosch. What we do We are the digital pioneers within Bosch. Our competitive portfolio, deep understanding of Bosch ...
-
Техномаркет България ЕАД е най-голямата българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукт...
-
Инвестор.БГ e водеща медийна компания в България. Със своите 19 уебсайта достига до над половината от интернет потребителите в страната. В...
-
Мениджър на смяна в ресторантОбслужването е нашата рецепта за успех.Създадена през 1993г., сега сме един от най-големите оператори на рест...
-
Мениджър на смяна в ресторантОбслужването е нашата рецепта за успех.Създадена през 1993г., сега сме един от най-големите оператори на рест...
-
Мениджър на смяна в ресторантОбслужването е нашата рецепта за успех.Създадена през 1993г., сега сме един от най-големите оператори на рест...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и ефективно функциониране на офиса, като същевременно поддържате позитивна и продуктивна работна среда. Вашият принос ще бъде жизненоважен за подкрепата на екипа и предоставянето на отлични условия за работа.
Отговорности
- Управление и координация на ежедневните офис операции, за да се осигури ефективност и висококачествена работа.
- Поддържане на отношенията с доставчици и партньори.
- Организиране на срещи, събития и конференции, включително подготовка на необходими материали и логистика.
- Поддръжка на офис оборудване и поръчки на консумативи, за да се осигурят необходимите ресурси за всички отдели.
- Координация на кореспонденцията и комуникацията в офиса.
- Поддържане на отчетна документация, архивиране и административни записи.
- Отлични организационни и управленски умения.
- Умение за ефективно комуникиране и постигане на добри междуперсонални отношения.
- Способност за работа в бързо променяща се среда с минимален надзор.
- Знание за офис софтуер и оборудване.
- Конкурентно заплащане и бонуси при отлично представяне.
- Гъвкаво работно време и възможности за развитие на кариерата.
- Работа в подкрепяща и динамична работна среда.
- Допълнителни здравни и социални придобивки.
- Възможности за обучение, участие в семинари и професионално развитие.
Средна заплата за сектора
1,800 лв ~ 2,300 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.