Работа Мениджър Екип в Стара Загора
5 нови обяви за работа
-
2,600 лв - 4,150 лв / месец (нето) от работодател
Супервайзър Продажби Област Стара Загора/Сливен За обезпечаване на дейността и търговския екип на "Рошен България" ЕООД част от "Сладкар...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...
-
Кои сме ние? Ние сме ПРОФИ КРЕДИТ България – част от международното семейство на ПРОФИРЕАЛ Груп! Гордеем се със стабилни 20 години на евр...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности за позицията:
- Участва в обучението и развитието на екип от търговски представители, като подобрява професионалните им умения;
- Участва в подбора и наемането на Търговски представители;
- Осъществява постоянен контрол относно дистрибуция и изпълнението на стандартите на компанията;
- Отговаря за постигането на поставените цели за обем продажби, дистрибуция и пазарно развитие в поверената му територия;
- Осъществява контрол на движението на рекламно оборудване;
- Изготвя месечни отчети, анализи и изводи, кратки планове за работа за всеки отчетен период;
- Поддържа постоянен контакт с локални ключови клиенти;
- Съгласува с прекия си ръководител списъка на клиенти и неговата актуализация, обслужвана територия, както и дава предложения за които могат да повлияят за повишаване на оборота;
- Осъществява контрол на договорни отношения с ключови клиенти;
- Адекватно се разпорежда с поверените му от компанията активи, при спазване на фирмената политика;
- Опит в управление на търговски екип;
- Опит в продажбите на бързооборотни стоки – минимум 3 години;
- Умения за планиране и организираност;
- Отлична комуникация – умение за водене на преговори;
- Стремеж за постигане на високи резултати;
- Свидетелство за управление на МПС – кат В
- Компютърна грамотност – Microsoft Office;
- Работа на пълен работен ден, на постоянен трудов договор;
- Отлични условия на работа в динамично развиваща се компания;
- Атрактивно възнаграждение /фиксирана заплата + бонуси на база постигнатите резултати/
- Служебен автомобил и телефон;
- Служебен таблет;
Средна заплата за сектора
2,600 лв ~ 4,150 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.