Работа Асистент Логистика
31 нови обяви за работа
-
Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компанията...
-
НФМ България търси специалист логистика, който да се присъедини към нaшия екип. ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ: Работа със специализирани пр...
-
Manpower Inc. is a world leader in the staffing industry, providing workforce management services and solutions to customers through around 4,400 offices in more than 80 countries. Manpower also provides a range of staffing solutions, engagement and ...
-
"Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източнa Европa. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнася...
-
Специалист Логистика Алумина Елит 2003 ЕООД e водеща бългaрска фирма, която се занимава с проектиране, производство и монтаж на Алуминиева ...
-
“Осогово релакс” ЕООД, търси да назначи лицa на позиция „Офис сътрудник – логистика и покупки”. Предлага: постоянна работа пълно рабо...
-
2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
Менпауър - Вашият партньор за успешна кариера! Готови ли сте да поставите началото на успешна кариера в логистиката? Ако сте амбициозни ...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
About us: With over 6.000 employees, KMG International Group is a competitive, sustainable, diversified, and integrated oil and gas company with operations in 11 main markets throughout Europe and Central Asia, being active primarily in trading, refi...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...
-
PROJECT ASSISTANT Who we are: Bulwork is the first technical-oriented recruitment agency in Bulgaria with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients ...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За нашия офис в гр.София търсим Специалист Логистика, който да се присъедини към екипа ни.
Цел на длъжността: Oсигурява стабилност и контрол във функционирането и поддържането на определените фирмени стандарти, процедури и политики. Упражнява контрол върху отчетността и управлението на стоковите наличности на търгоската верига. Контролира прилагането на вътрешни процеси, процедури и политики в компанията.
Основни отговорности:
- Сравнява физически доставените количества от контрагенти с тези по документи;
- Създава периодични справки за разликите при доставки и управлява счетоводно отражение;
- Комуникира разликите при доставки със съответните контрагенти и осигурява необходимите документи за тяхното правилно счетоводно отражение;
- Следи за пълнотата и коректността на документите, съпъстващи движението на стоките: стокови разписки, протоколи за изпращане, протоколи за приемане, документи за липси и излишъци;
- Контролира процеса по изписване и прием на стоки в складовете и търговските обекти;
- Изготвя доклади за неприетите стокови трансфери в края на всеки месец, като се старае техният брой да бъде равен на нула, до 10 число на следващия месец;
- Отговоря за съответствието на физическите наличности с тези по система;
- Извършване на частични инвентаризации и отразяване на резултатите в системата;
- Управление на несъответствията възникнали в следствие на движението на стоки между търговските обекти и склада;
- Осъществяне на контрол върху функционирането на търговски обекти и онлайн продажби в съответствие със законовите разпоредби;
- Изготвяне на доклади и анализ на резултатите от проверката на търговски обекти.
- Докладва за несъответствия при периодичните инвентаризации и отразява корекциите в системата;
- Работи с регионалните мениджъри, като отразява резултатите от частичните инвентаризации, които те извършват при периодичните си посещения;
- Организира и провежда официални пълни инвентаризации на всички търговски обекти с периодичност – два пъти в годината. Координира провеждането на ревизия в складовете на дружеството: партньорски и собствени;
- Координира процеса по инвентаризация с външни контрагенти и собствено участие;
- Анализира резултатите от инвентаризациите и ги привежда до знанието на всички служители в търговските обекти, както и мениджмънта;
- Аналитичност и внимание към детайла;
- Свободна работа с MS Office приложения (Excel и други);
- Комуникативност и обективна оценка;
- Устойчивост в стресови ситуации;
- Опит във воденето на преговори;
- Успешно управление на времето;
- Шофьорска книжка кат. Б.
- Изрядни трудови взаимоотношения;
- Отличен екип, в който да се развивате;
- Ваучери за храна;
- 22 дни платен годишен оптуск
- Карта Multisport/Coolfit на преференциална цена;
- Допълнително здравно осигуряванe;
- Дългосрочна работа с възможности за развитие.
На основание Регламент (ЕС 2016/679) за защита на личните данни подаването на автобиография към настоящата обява за работа, давате своето съгласие "Спорт Вижън” ЕAД да обработва личните Ви данни, които са включени в кандидатурата единствено за целите на подбора. Личните данни на неодобрените за интервю кандидати ще бъдат унищожени в срок от 60 дни, считано от датата на подаването им.
Средна заплата за сектора
1,720 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.