Работа Асистент Логистика в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирмa от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: СЪТРУДНИК ОТДЕЛ ЛОГИСТИКА Описание на по...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена компания, извършваме подбор за поз...
-
Некст Логистикс търси да назначи ангaжиран и отговорен професионалист, който да заеме позицията на Личен асистент, като съдейства и рабо...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
СЪТРУДНИК ОТДЕЛ ЛОГИСТИКА
Описание на позицията:
- Следи кореспонденцията с клиенти,дава информация и отговаря на запитвания;
- Следи доставката на суровини и експедицията на готовата продукция;
- Нанася заявки и поръчки в специализиран софтуер(ERP система);
- Архивиране на документация и изготвяне на справки;
- Много добро на владеене на английски език - писмено и говоримо;
- Добра компютърна грамотност;
- Екипен играч;
- Отлични условия на труд;
- Работа в екип от квалифицирани професионалисти;
- Дългосрочна реализация;
Средна заплата за сектора
1,780 лв ~ 1,940 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.