Работа Supply Chain Assistant

15 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА С РУМЪНСКИ ЕЗИК Фикосота ООД обявява свободна позиция за СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА . Зaдължения Приема и обработва по...

    02 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Procurement Business Process Expert It's your life. It's your opportunity. #MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering di...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industries. K...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    A leading company in the retail business of branded apparel and footwear is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Personal Assistant to the CEO: Main responsibilities: Coordinate the meetings schedule and suppor...

  • icon 1,940 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител: Ключов...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    For one of our clients with well-established presence in Bulgaria - we are searching for a driven professional for the mission of: Personal Assistant The Major Responsibilities Include: Assist the Human Resources Director in daily tasks and schedu...

    01 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За компанията: Златнa рибка е динамична компания в областта на козметиката за грижа за коса, посветена на това да направи професионалнат...

    29 Mar 2024 Още...
  • icon 2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...

    29 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ресторант в град Пловдив търси да назнaчи "Асистент управител". Ние предлагаме: Постоянен Трудов договор; Фирмено обучение; Конкурентно ...

    27 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Тимбарк България ЕООД е основана през 2005 г., след придобивaнето на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). Портфолиото на Тимбарк Бъл...

    27 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Operations Specialist About us: When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we b...

    22 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    14 Mar 2024 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Специалист логистика

ВЕАС БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Стара Загора

icon 1,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати, отговарящи на нашите изисквания:

Основни функции и задължения:

  • Изготвяне на транспортна документация и фактури;
  • Изготвяне на товарни поръчки и комуникация с транспортни фирми;
  • Изготвяне и съгласуване на товарни графици според производствен и седмичен план;
  • Подготовка на придружаваща транспортна документация;
  • Проверка на фактури и цени и издаване на дебитни и кредитни известия;
  • Обработка на щети и претенции към застрахователни компании;
  • Изготвяне на производствен график и неговото следене
Очакваме от вас да имате:
  • Образование – висше икономическо;
  • Познания в сферата на логистиката и транспорта;
  • Владеене на английски език - писмено и говоримо – минимум ниво В1 по европейската езикова рамка;
  • Отлични компютърни умения - MS Office за обработка на база данни.
Компания предлага:
  • Отлични условия на работа в динамична среда;
  • Работа в млад и енергичен екип;
  • Начално и периодични обучения;
  • Добро заплащане при показани добри резултати и знания;
Ако проявявате интерес към нашето предложение и отговаряте на изискванията, моля изпращайте актуална автобиография и снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
  • Съгласно Общия Регламент за защита на личните данни, „ВЕАС България"ЕООД е Администратор на лични данни. Във връзка с изпълнение на изискванията на чл. 13 от Регламента, с подаването на кандидатурата си всеки кандидат е информиран и се съгласява със следното:
1. Целта на обработването, за което личните данни, посочени в приложените от кандидатите документи са предназначени е проверка на съответствието с условията (квалифликация, професионален опит и др.) за заемане на обявената свободна позиция и извършване на подбор за сключване на трудов договор с дружеството. 2. Администраторът декларира, че личните данни, получени с настоящето съгласие, няма да бъдат обработвани с други цели. 3. Срокът за съхранение на предоставените лични данни е до приключване на подбора по обявената позиция и сключване на трудов договор с избрания кандидат, но не повече от дванадесет месеца след изтичане на срока на настоящото обявление за свободна позиция. 4. След изтичане на този срок, личните данни, получени с настоящето съгласие, ще бъдат унищожени (хартиените носители чрез шредиране, а на техническия носител – чрез заличаване и изтриване на съответните файлове от компютрите на Дружеството. 5. Администраторът не извършва автоматизирано вземане на решения, включително профилиране, по отношение на лични данни.

Средна заплата за сектора


1,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.