Работа Supply Chain Assistant
15 нови обяви за работа
-
Дружеството е с дълги традиции в производството на различни печатни плaтки. Във връзка с разширяване на производството търсим кандидати...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА С РУМЪНСКИ ЕЗИК Фикосота ООД обявява свободна позиция за СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА . Зaдължения Приема и обработва по...
-
Procurement Business Process Expert It's your life. It's your opportunity. #MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering di...
-
We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industries. K...
-
Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
A leading company in the retail business of branded apparel and footwear is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Personal Assistant to the CEO: Main responsibilities: Coordinate the meetings schedule and suppor...
-
1,940 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е утвърдена от над 25г компания. Във връзка с развитието си, компанията търси Персонален/Офис асистент на Управител: Ключов...
-
For one of our clients with well-established presence in Bulgaria - we are searching for a driven professional for the mission of: Personal Assistant The Major Responsibilities Include: Assist the Human Resources Director in daily tasks and schedu...
-
За компанията: Златнa рибка е динамична компания в областта на козметиката за грижа за коса, посветена на това да направи професионалнат...
-
2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...
-
Ресторант в град Пловдив търси да назнaчи "Асистент управител". Ние предлагаме: Постоянен Трудов договор; Фирмено обучение; Конкурентно ...
-
Тимбарк България ЕООД е основана през 2005 г., след придобивaнето на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). Портфолиото на Тимбарк Бъл...
-
Operations Specialist About us: When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we b...
-
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни функции и задължения:
- Изготвяне на транспортна документация и фактури;
- Изготвяне на товарни поръчки и комуникация с транспортни фирми;
- Изготвяне и съгласуване на товарни графици според производствен и седмичен план;
- Подготовка на придружаваща транспортна документация;
- Проверка на фактури и цени и издаване на дебитни и кредитни известия;
- Обработка на щети и претенции към застрахователни компании;
- Изготвяне на производствен график и неговото следене
- Образование – висше икономическо;
- Познания в сферата на логистиката и транспорта;
- Владеене на английски език - писмено и говоримо – минимум ниво В1 по европейската езикова рамка;
- Отлични компютърни умения - MS Office за обработка на база данни.
- Отлични условия на работа в динамична среда;
- Работа в млад и енергичен екип;
- Начално и периодични обучения;
- Добро заплащане при показани добри резултати и знания;
- Съгласно Общия Регламент за защита на личните данни, „ВЕАС България"ЕООД е Администратор на лични данни. Във връзка с изпълнение на изискванията на чл. 13 от Регламента, с подаването на кандидатурата си всеки кандидат е информиран и се съгласява със следното:
Средна заплата за сектора
1,090 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.