Работа Supply Chain Assistant

30 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компанията...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    НФМ България търси специалист логистика, който да се присъедини към нaшия екип. ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ: Работа със специализирани пр...

    04 Nov 2024 Още...
  • Supply specialist

    Manpower

    гр. Стара Загора

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Manpower Inc. is a world leader in the staffing industry, providing workforce management services and solutions to customers through around 4,400 offices in more than 80 countries. Manpower also provides a range of staffing solutions, engagement and ...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими, произведени на Балканите и Източнa Европa. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнася...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Специалист Логистика Алумина Елит 2003 ЕООД e водеща бългaрска фирма, която се занимава с проектиране, производство и монтаж на Алуминиева ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “Осогово релакс” ЕООД, търси да назначи лицa на позиция „Офис сътрудник – логистика и покупки”. Предлага: постоянна работа пълно рабо...

    24 Oct 2024 Още...
  • icon 2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Менпауър - Вашият партньор за успешна кариера! Готови ли сте да поставите началото на успешна кариера в логистиката? Ако сте амбициозни ...

    22 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    About us: With over 6.000 employees, KMG International Group is a competitive, sustainable, diversified, and integrated oil and gas company with operations in 11 main markets throughout Europe and Central Asia, being active primarily in trading, refi...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable​ energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...

    22 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    PROJECT ASSISTANT Who we are: Bulwork is the first technical-oriented recruitment agency in Bulgaria with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients ...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...

    17 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Специалист Логистика (по заместване)

Sport Vision
location_on гр. София

icon 1,720 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Временна / Сезонна работа

Пълно описание


Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече от 6500 служители и централа в Белград, Сърбия. Ние сме стратегически партньор с водещи спортни марки като Nike, Adidas, North Face, Asics, Columbia, Salomon, Under Armour и други, и ключов акаунт за повече от 50 спортни марки.

За нашия офис в гр.София търсим Специалист Логистика, който да се присъедини към екипа ни.

Цел на длъжността: Oсигурява стабилност и контрол във функционирането и поддържането на определените фирмени стандарти, процедури и политики. Упражнява контрол върху отчетността и управлението на стоковите наличности на търгоската верига. Контролира прилагането на вътрешни процеси, процедури и политики в компанията.

Основни отговорности:

  • Сравнява физически доставените количества от контрагенти с тези по документи;
  • Създава периодични справки за разликите при доставки и управлява счетоводно отражение;
  • Комуникира разликите при доставки със съответните контрагенти и осигурява необходимите документи за тяхното правилно счетоводно отражение;
  • Следи за пълнотата и коректността на документите, съпъстващи движението на стоките: стокови разписки, протоколи за изпращане, протоколи за приемане, документи за липси и излишъци;
  • Контролира процеса по изписване и прием на стоки в складовете и търговските обекти;
  • Изготвя доклади за неприетите стокови трансфери в края на всеки месец, като се старае техният брой да бъде равен на нула, до 10 число на следващия месец;
  • Отговоря за съответствието на физическите наличности с тези по система;
  • Извършване на частични инвентаризации и отразяване на резултатите в системата;
Следи за реалната наличност в търговските обекти и нейното отражение в системата;
  • Управление на несъответствията възникнали в следствие на движението на стоки между търговските обекти и склада;
  • Осъществяне на контрол върху функционирането на търговски обекти и онлайн продажби в съответствие със законовите разпоредби;
  • Изготвяне на доклади и анализ на резултатите от проверката на търговски обекти.
  • Докладва за несъответствия при периодичните инвентаризации и отразява корекциите в системата;
  • Работи с регионалните мениджъри, като отразява резултатите от частичните инвентаризации, които те извършват при периодичните си посещения;
  • Организира и провежда официални пълни инвентаризации на всички търговски обекти с периодичност – два пъти в годината. Координира провеждането на ревизия в складовете на дружеството: партньорски и собствени;
  • Координира процеса по инвентаризация с външни контрагенти и собствено участие;
  • Анализира резултатите от инвентаризациите и ги привежда до знанието на всички служители в търговските обекти, както и мениджмънта;
Изисквания:
  • Аналитичност и внимание към детайла;
  • Свободна работа с MS Office приложения (Excel и други);
  • Комуникативност и обективна оценка;
  • Устойчивост в стресови ситуации;
  • Опит във воденето на преговори;
  • Успешно управление на времето;
  • Шофьорска книжка кат. Б.
От наша страна ще предложим:
  • Изрядни трудови взаимоотношения;
  • Отличен екип, в който да се развивате;
  • Ваучери за храна;
  • 22 дни платен годишен оптуск
  • Карта Multisport/Coolfit на преференциална цена;
  • Допълнително здравно осигуряванe;
  • Дългосрочна работа с възможности за развитие.
Ако Вие сте мотивиран да постигате цели, обичате да комуникирате и имате желание да усъвършенствате търговските си умения, не се колебайте да кандидатствате с актуална автобиография.

На основание Регламент (ЕС 2016/679) за защита на личните данни подаването на автобиография към настоящата обява за работа, давате своето съгласие "Спорт Вижън” ЕAД да обработва личните Ви данни, които са включени в кандидатурата единствено за целите на подбора. Личните данни на неодобрените за интервю кандидати ще бъдат унищожени в срок от 60 дни, считано от датата на подаването им.

Средна заплата за сектора


1,720 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,800 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.2
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Асистент, верига на доставките


Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • организиране на бизнес документи
  • оказване на подкрепа на ръководители
  • използване на офис системи
  • извършване на рутинни офис дейности

Необходими основни знания

  • офисен софтуер
  • принципи на веригата на доставки

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.