Работа Администратор Данни във Враца
5 нови обяви за работа
-
Водеща машиностроителна компания с утвърдени пазарни позиции в Европа, Азия и Близкия Изток, търси доказан професионалист за позицията ...
-
“МОНОУТС” ЕАД е първата и най-голямата специализирана компания лидер в сферата на кеш мениджмънт услугите, която предоставя премиум ни...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ /4, 6 и 8 часа/ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. ...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българ...
-
Специалист безжичен достъп – гр. Враца Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място за твоята амбиция. Ти ще...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Роля и отговорности:
- Създава и организира цялостната маркетингова и продажбена стратегия на компанията за поверения му регион;
- Активно развива и утвърждава марката на компанията в поверения му регион;
- Поддържа контакт с настоящи клиенти и идентифицира нови с цел разширяване на пазарното присъствие;
- Отговорен е за изготвяне на оферти, презентации и информационно обслужване на клиентите;
- Води търговски преговори с клиенти на компанията;
- Изготвя месечни и годишни отчети за дейността;
- Следи и анализира маркетинговата информация за пазара в страната и региона, прави предложения за развитие и оптимизация.
- Висше техническо образование,специализация по маркетинг и продажби и/или мениджмънт е предимство;
- Опит на сходна позиция – минимум 3 години;
- Много добра компютърна грамотност;
- Шофьорска книжка;
- Възможност за пътувания в страната;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Способност за самостоятелно взимане на решения, инициативност;
- Амбиция и мотивация за постигане на поставени цели;
- Възможност за създаване и поддържане на партньорски отношения;
- Отговорност и лоялност към интересите на компанията.
- Опит в международна компания;
- Технически познания в сферата на металообработване/машиностроене - подемнотранспортна техника;
- Английски език.
- Добри условия за работа;
- Възможност за професионално развитие;
- Мотивиращо възнаграждение и социални придобивки;
Конфиденциалността на личните Ви данни е гарантирана. Вашите лични данни ще се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от Подемкран АД, действащо в качеството на администратор на лични данни при спазване на действащото законодателство за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,210 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,000 лв / месец
2,600 лв / месец
Регионален търговски управител
Регионалните търговски управители отговарят за дейностите и персонала в определен регион от специфична верига магазини.
Необходими основни умения
- намиране на решения на проблеми
- идентифициране на доставчици
- прилагане на маркетингови стратегии
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- развиване на стратегии за ценообразуване
- анализиране на данните за решенията за провеждане на определена търговска политика
Необходими основни знания
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.