Работа Административен Мениджър в София
36 нови обяви за работа
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
„Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...
-
About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...
-
3,090 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател
We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...
-
Team Lead with English As a Team Lead, you will manage and motivate a team of professionals ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to team members to achiev...
-
Ръководител екип Телеселс София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високит...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...
-
For one of our new teams, we are looking to recruit a Psychologist, who will work with team members providing Content Moderation support. Your responsibilities: Provide effective individual and group consultation and counseling Perform psycho-diagn...
-
3,360 лв - 4,260 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ролята на Офис мениджъра ще бъде:
- Да приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, имейл;
- Да получава, предава и регистрира входяща/изходяща кореспонденция, както и да води такава;
- Да организира и съхранява документи и файлове, по реда и начина създаден във фирмата;
- Да изпълнява ежедневните административни дейности в офиса;
- Да осигурява административна подкрепа на членовете на екипа, както и организационна подкрепа с фирмени събития, срещи, посещения на клиенти, вътрешни и външни одити;
- Да изпълнява задачи поставени от Управителя на компанията;
- Да оформя текстове на документи, договори, протоколи и друга фирмена документация;
- Да приема и предава документи за одобрение от ръководството;
- Да участва в изготвяне на оферти към контрагенти;
- Да поддържа и управлява работния календар на Управителя;
- Да организира вътрешния процес по изпращане и получаване на пратки;
- Да се грижи за снабдяването с канцеларски и други материали;
- Релевантно висше образование;
- Доказан опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Организационни умения и способност за приоритизиране;
- Отличен български език, правопис и граматика;
- Английски език – писмено и говоримо на отлично ниво;
- Добра компютърна грамотност (Outlook, MS Office – Word, Excel, PowerPoint) ;
- Активен шофьор;
- Възможност за командировки;
- Отборен дух, гъвкавост, адаптивност, ентусиазъм и лична мотивация за успех са меките умения, на които поставяме специален акцент;
- Позиция на пълен работен ден ;
- Трудов договор;
- Ежемесечни бонуси на база постигнати резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятелска работна среда с позитивни колеги;
Всички документи на кандидата са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- credit_cardБонусова Система
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
Средна заплата за сектора
2,910 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.