Работа Supply Chain Specialist

34 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies fr...

    31 Jan 2025 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We're hiring and looking to connect with talented individuals like you to join us as a Controllership Specialist at TTEC in Bulgaria. We believe in delivering humanity to business, and our purpose has never been more relevant than it is now. In toda...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Internal Control Specialist If you want to step into a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, and we will take care of the rest. As an Internal Control team,...

    07 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Personal Assistant

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure.



With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:



  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA


Are you ready for new challenges? Apply now and check if you have the necessary qualities!



Personal Assistant

Responsibilities:

  • Managing the calendar and appointments of the CEO
  • Coordinating meetings and conferences, including agenda preparation and minute-taking
  • Handling incoming emails, calls, and correspondence
  • Drafting and proofreading documents, reports, and presentations
  • Making travel arrangements and accommodations
  • Liaising with other staff members and external stakeholders
  • Performing various administrative tasks as assigned


Requirements:

  • Previous experience in a similar role is preferred
  • High level of confidentiality, professionalism and ethical standards
  • Ability to work independently, multi-task, and adapt to sudden changes
  • Strong communication skills and attention to detail
  • Excellent oral and written communication in Bulgarian and English
  • Strong organisational skills and the ability to meet deadlines


20 Excellent Reasons To Join Balkantel:

  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly & positive work environment
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Monday-Friday working schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events


If you are interested in this job opportunity, please send a CV. Only short-listed candidates will be contacted.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.