Работа Salesperson в Монтана
3 нови обяви за работа
-
3,180 лв - 4,980 лв / месец (нето) от работодател
Established in 2014 in Florida, SGT Auto Transport is a distinguished auto transport management company that has consistently earned a 5-star rating for service excellence. In 2015, we relocated to South Carolina and, in 2023, further expanded our op...
-
Ние сме Официален Дистрибутор на Нестле България АД за регионa на Северозападна България. Във връзка с разширяването на дейността търси...
-
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ Финтрейд Файнанс АД е цял нов свят от възможности – както за нaшите клиенти - различни представители на бизнеса, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
At SGT Auto Transport, we take pride in being recognized as one of the most reputable service providers on uShip, standing out among a million service providers. With an impressive track record, we have successfully delivered over 51,000 vehicles in 2023
Job Description: As a Sales representative, you will play a pivotal role in driving our sales efforts through effective communication and relationship-building over the phone, email and text. You will be responsible for communicating with potential customers, understanding their needs, and offering our services
Responsibilities:
- Conduct outbound calls to prospective customers with the goal of selling our services.
- Answering calls to maximize each conversation and lead to a booking.
- Build and maintain strong customer relationships through excellent communication and interpersonal skills.
- Achieve and exceed daily, weekly and monthly sales targets and key performance indicators (KPIs).
- Provide accurate and detailed information about our services to potential customers.
- Document customer interactions and update relevant information in the CRM system.
- 1-3 years of proven experience in phone sales.
- Strong verbal communication and active listening skills.
- Excellent command of the English language (both written and spoken).
- Goal-oriented with a passion for achieving and exceeding sales targets.
- Ability to work collaboratively in a team-oriented environment.
- Highly motivated and results-driven.
- Salary plus competitive commission structure.
- Ongoing training and development opportunities.
- Working for one of the industry leaders
- Dynamic and inclusive work environment.
Социални Придобивки
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
3,180 лв ~ 4,980 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Търговски представител
Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
- извършване на анализ на продажбите
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- техники за насърчаване на продажбите
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
- стратегии за продажби
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.