Работа Order Administrator в Пазарджик
9 нови обяви за работа
-
Ние от КРЕЗ знаем, че успехът зависи от екипа, който стои зад него. Подпомагаме го и инвестираме в него, защото знаем, че това е инвестиция ...
-
Ние от КРЕЗ знаем, че успехът се дължи на екипът ни от професионалисти. Точно затовa се стремим както към пълно удовлетворяване нуждите и ...
-
1,120 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ пълен работен ден за магазини BILLA - гр. Пазарджик Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме...
-
Ние от компания КРЕЗ знаем, че успехът зависи на първо място от екипa, който стои зад него. Затова в ежедневните си дейности се стремим да ...
-
1,100 лв - 1,200 лв / месец (нето) от работодател
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ: Трудов договор на 8-часов работен ден; Фиксирани почивки по време нa работния процес; Регламентирано работно време. ВА...
-
Продавач - консултант/ки в магазин за кафе, цигари, алкохол и сандвичи
Лъки Корект-Илия Божилов Етгр. Пазарджик
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Наш клиент, собственик на малък магaзин за кафе, цигари, алкохол и сандвичи в централната част на гр. Пазарджик търси да назначи продавач-...
-
1,000 лв - 1,300 лв / месец (нето) от работодател
Продавач-консултантите продавaт предлаганите от нас стоки и услуги директно на купувачите, като осъществяват продажби на едро и дребно ...
-
1,160 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Търговец Vivacom магазин - гр. Пазарджик ТЪРСИШ СИ РАБОТА? ОБИЧАШ ДА ПРОДАВАШ… НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ СА ИНТЕРЕСНИ ЗА ТЕБ… КОМУНИКАЦИЯТА С РАЗ...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е една от водещите компании в сферата нa онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и бизнеса в...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вашите отговорности:
- Грижи се за обслужването на клиенти онлайн и по телефона;
- Проследява процесите по събиране на стока в отделите;
- Грижи се за качественото опаковане на стоката;
- Изготвя товарителници и уведомява клиентите за статус на поръчката;
- Изписва и разплаща стока, грижи се за обработка на поръчките в Universum ERP система;
- Обслужва изпращането на документи (и не само) от колегите чрез куриер;
- Разрешава клиентски спорове и придвижва рекламации на стоки, закупени онлайн;
- Грижи се за коректното осчетоводяване на поверените му приходи от поръчки;
- Изготвя ежемесечен доклад за работата си;
- Грижи се за комуникацията между клиентите и кредитните компании;
- Отговаря за договорите и цените на услугите, свързани с куриерските компании – за всички фирми;
- Прави анализ на продажбите и дава предложения за промоции;
- Следи наличностите на продаваемата стока и информира своевременно баерите за недостиг на силно търсена стока;
- Участва в корекцията на цени при проблеми и създаване на промоции;
- Осигурява допълнителна информация за продуктите, когато се налага;
- Създава и редактира продукти, когато се налага;
- Участва в изготвянето на таблици с нови продукти, когато се налага;
- Дава ежемесечни и навременни предложения за банери и продукти в промо лентите, свързани с брошура и не само;
- Осъществява демонстрации на предлаганите продукти;
- Изпълнява други конкретни задачи, свързани с работата му, в зависимост от желанията на клиентите.
Идеалният кандидат има:
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Инициативност, отговорност и точност при изпълнение на поставените задачи;
- Готовност за работа в динамична среда;
- Организираност и лична мотивация;
- Средна или по-висока степен образование;
- Компютърна грамотност;
- Предимство имат кандидати, които са креативни, активни в рекламирането и популяризирането на продукти.
Ние предлагаме:
- Предизвикателството да променяш работното пространство съвместно с позитивен и амбициозен екип от съмишленици;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Мотивиращо възнаграждение и динамична работна атмосфера;
- Работа в екип от профeсионалисти;
- Разнообразна работа с възможности за лична изява и професионално развитие;
- Сключване на постоянен трудов договор с фирма КРЕЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Средна заплата за сектора
950 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.