Работа Office Coordinator в Пловдив

5 нови обяви за работа

  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания! Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консу...

    30 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...

    18 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и атрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повиша...

    20 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Eкип в гр. Пловдив Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подхо...

    17 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Team Manager – Inbound Contact Center Customer Care and Sales DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and moti...

    09 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

АЛФА КОНСУЛТ ЕВРОПА ООД
location_on гр. Пловдив

icon 2,500 лв ~ 3,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания!

Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консумативи; Организация на доставки на материали и транспорт на готова продукция, включително съпътстваща документация; Водене на административна дейност и кореспонденция с партньори; Посрещане на клиенти и гости на фирмата (при отсъствие на Управителя); Работа с онлайн банкиране.

Изисквания към кандидатите: Висше или средно специално образование (техническо или икономическо – предимство); Опит в администрация и водене на официална кореспонденция; Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо; Добра компютърна грамотност: MS Office, Outlook; Опит с ERP системи – задължителен; Опит в ръководене на хора и/или познания по първично счетоводство – предимство; Опит в производствена фирма ще се счита за сериозно предимство.

Компанията предлага: Работа в утвърдена и стабилна фирма с професионална среда; Възможности за развитие в дългосрочен план; Динамична и самостоятелна роля с разнообразни отговорности.

Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.

Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова

Лиценз № 2892 - 10.10.2019

Средна заплата за сектора


2,500 лв ~ 3,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.