Работа Office Coordinator в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания! Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консу...
-
Желаете ли да станете част от екипа на утвърден български производител, развиващ се динамично на европейския пазар? Фирма Амек Тойс е ср...
-
Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и атрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повиша...
-
Мениджър Eкип в гр. Пловдив Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подхо...
-
Team Manager – Inbound Contact Center Customer Care and Sales DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and moti...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консумативи; Организация на доставки на материали и транспорт на готова продукция, включително съпътстваща документация; Водене на административна дейност и кореспонденция с партньори; Посрещане на клиенти и гости на фирмата (при отсъствие на Управителя); Работа с онлайн банкиране.
Изисквания към кандидатите: Висше или средно специално образование (техническо или икономическо – предимство); Опит в администрация и водене на официална кореспонденция; Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо; Добра компютърна грамотност: MS Office, Outlook; Опит с ERP системи – задължителен; Опит в ръководене на хора и/или познания по първично счетоводство – предимство; Опит в производствена фирма ще се счита за сериозно предимство.
Компанията предлага: Работа в утвърдена и стабилна фирма с професионална среда; Възможности за развитие в дългосрочен план; Динамична и самостоятелна роля с разнообразни отговорности.
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.
Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова
Лиценз № 2892 - 10.10.2019
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.