Работа Office Coordinator в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Мениджър Екип / Супервайзър Супервайзър Продажби обл. Пловдив , Пазарджик , Асеновград . За обезпечаване на дейността и търговския екип н...
-
Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Key Responsibilities:
- Handle cases related to contract management, order processing, customer care, invoicing and cancellations.
- Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
- Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and resolve issues.
- Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
- Participate in discussions on new products and integration into standard processes.
Skills and Specifications:
- Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
- Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
- Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
- Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
- Excellent communication and problem-solving skills.
- Proficiency in CRM systems and call center software.
- Strong communication skills to build rapport with customers.
- Goal-oriented mindset and team player.
Education and Qualifications:
- Minimum of 1 year of experience in customer service and/or complex Backoffice processing.
- Experience in the Telco industry preferred.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,630 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.