Работа Key Account Specialist във Враца
3 нови обяви за работа
-
1,980 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Заместник управител за хипермаркет Kaufland, гр. Враца Като успешна международна търговскa компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно пре...
-
ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българ...
-
1,980 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Заместник управител за хипермаркет Kaufland, гр. Враца Като успешна международна търговскa компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно пре...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Като успешна международна търговскa компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
- Поеми отговорност за поверения ти сектор – координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките, планирай работния график на колегите в сектора и поеми отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа
- Подпомагай ръководния екип на филиала, като прилагаш опита и знанията си по диспозиция на стоки и любезно обслужване на клиенти
- Поеми ръководството на филиала в отсъствие на Управителя – това включва грижа за екипа, стокооборота и резултатите
- Съдействай за въвеждането и прилагането на нови проекти и процеси в магазина
- Атрактивно месечно трудово възнаграждение, в размер на 2550 лв. бруто за пълно работно време от 8 часа на ден, постоянен трудов договор с 6-месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност 200 лв.
- 5 дневна работна седмица с гъвкаво работно време по предварително изготвен график
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Бонус за препоръчан приятел
- Безплатно кафе, неделна закуска както и плодов ден всеки месец
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Индивидуални възможности за развитие чрез осигурени разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
- Завършено подходящо висше образование
- Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
- Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
- Добра компютърна грамотност
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Натали Спартанска
гр. Враца, ул. Оборище 7
В Kaufland България приемствеността е една от фундаменталните характеристики в изграждането на силен и мотивиран екип, затова компанията насърчава равнопоставена и приобщаваща среда, която обхваща хора от различни възраст, пол, етнос, религия, образование, способности и т.н. Спазвайки правописа и правоговора на българския език в текста се използва само мъжки род, като с това, разбира се, имаме предвид лица от всички полове.
Средна заплата за сектора
1,980 лв ~ 2,480 лв / месец
Посочена от работодателя
650 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Управител, супермаркет
Управителите на супермаркети отговарят за дейностите и персонала в супермаркетите.
Необходими основни умения
- обучаване на персонала с цел намаляване на разхищението на храни
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- управление на бюджети
- поддържане на връзка с клиентите
- ръководене на служители
- съставяне на показатели за намаляване на разхищението на храни
Необходими основни знания
- верига на охлаждане
- продажбени дейности
- трудовото право
- лекарства без лекарско предписание
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.