Работа Internal Auditor в София
73 нови обяви за работа
-
Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...
-
Динамично развиваща се маркетингова компания за работа с фармацевтични продукти търси да назначи главен счетоводител, с място на работ...
-
ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР КОИ СМЕ НИЕ Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...
-
WALLTOPIA is the global leader in the production of artificial climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998, we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. We seek challenges, set trends, and...
-
Търсим опитен професионалист на позиция: Главен счетоводител Отговорности: Ръководи и организира текущото осчетоводяване на постъпва...
-
Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Cars drive autonomously, machines speak to each other, and buildings become smarter. At Bosch, we turn these visions into reality to improve the qualit...
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
-
5,000 лв - 5,500 лв / месец (нето) от работодател
Главен счетоводител Строителна фирма търси да наеме Главен счетоводител. I. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА. 1. Образование – висше ...
-
Ние сме HOMEMAX - утвърдена верига хипермаркети, предлагаща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За ...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...
-
Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and services from t...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
ИЗИСКВАНИЯ: Образование - подходящо икономическо. Познаване на нормативните актове свързани със счетоводната отчетност, реда и условия...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees.
The company has been successfully operating a Global Center of Expertise in Bulgaria, providing professional and shared services in the areas of technology, finance, credit administration, insurance, compliance, freight and others since 2014.
Main responsibilities:
- Manage effectively incoming (outgoing) cash and financial instruments through bank and transit accounts. Responsible to ensure cash booking, reconciliation, closing activities and reporting are completed timely in compliance with policy and regulations.
- Manage intercompany reconciliation as per Company’s procedures, proactive work with counterparties to improve the reconciliation process and reduce mismatches.
- Manage intercompany reconciliation process as per Company’s procedures.
- Analyze the receivables aging balance, overdue and follow up with relevant departments to reduce risk of bad debt losses.
- Risk exposure reporting and turnover declaration of the respective entities.
- Resolve queries that fall within the scope of the assigned responsibilities.
- Key interface role between various Company departments – Treasury, Controlling, Execution, Credit Risk, etc., where the team members can strongly influence customer satisfaction by managing the relationship through communication and actions taken.
- Ensure all individual tasks are achieved, collaborate with team members and contribute to the achievement of team targets and deadlines
- Develop professional knowledge on cash management processes and techniques in order to drive improvement in the above and in the aging balance optimization – standardization and simplification, better quality
- Perform any ad hoc/additional duties as required
Experience:
- Previous accounts receivable/ cash management/credit control/customer service experience
- Experience in process optimization and innovation activities is an advantage
- Experience in a multinational environment is an advantage
Other skills (computer skills, datascience...):
- High school, College or University degree (bachelor’s degree in business/finance or a related discipline is a must)
- Good level of English language
- Confident communicator with an ability to use own initiative
- Good organisational and problem solving skills
- Ability to work to strict targets and deadlines, willing to learn
- Ability to demonstrate customer focused orientation
- Accuracy and attention to detail
- Good numerical skills
- Strongly developed interpersonal skills
- Ability to work in a team
What we offer:
- 25 annual paid days
- Additional medical insurance
- Life Insurance
- Yearly performance evaluation plan
- Food vouchers
- Transportation allowance
- Multisport card
Средна заплата за сектора
2,400 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
550 лв / месец
4,050 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.