Работа Fleet Manager в София
7 нови обяви за работа
-
Logistics (Escalations) Coordinator with English (Working on shifts) Spirit of the role: The Logistics (Escalations) Coordinator is responsible for ensuring customer support excellence by taking end-to-end ownership of escalated issues. This role r...
-
2,640 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
Warehouse Manager (space / satellites company) Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT, data, security and rare language recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment we value above ...
-
За наш клиент, водеща търговска компания от сектора на бързооборотните стоки, търсим опитен и мотивиран Мениджър Логистика Местоположе...
-
ФЬОНИКС Фарма е част PHOENIX Group - предпочитаният партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България к...
-
Супервайзор склад Търсим СУПЕРВАЙЗОР СКЛАД PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен дистриб...
-
Български разменно-сортировъчен център към „Български пощи“ ЕАД, търси да назначи служител на длъжност: „Ръководител група транспор...
-
SUPPLY CHAIN COORDINATOR BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! Are you interested in Su...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Spirit of the role:
The Logistics (Escalations) Coordinator is responsible for ensuring customer support excellence by taking end-to-end ownership of escalated issues. This role requires a detail-oriented and quick-thinking individual who can make decisions under pressure and serve as the central point of escalation and coordination.
Working Hours:
6:00-15:00
13:00-22:00
Key Responsibilities:
Escalation Handling: Act as the primary point of contact for escalated issues, ensuring timely and effective end to end resolution or proper hand off, if necessary. Perform root cause analysis of escalated cases, if necessary.
Perform/handle outbound or inbound customer and/or client communications.
Update applicable Program Database accurately.
Collaborate with various teams maintaining the focus on deescalate initiatives ensuring service on time delivery. Always provide seamless coordination and resolution of escalated cases.
Provide clear, focused and consistent communication in a positive and patient manner to all parties involved.
Provide timely updates to internal/external stakeholders on all proactive measures taken towards resolution of each case, showing full ownership.
Customer Support Excellence: Maintain high standards of customer service, ensuring a positive experience for all stakeholders.
Conduct thorough investigations to identify the root causes of issues and suggest corrective actions to the respective team managers.
Proactive Approach: Based on expertise and case/process observations, anticipate potential issues and take proactive measures to prevent escalations.
Qualifications:
Excellent communication skills, both verbal and written.
Ability to handle multiple tasks and prioritize effectively.
Attention to details
Experience in dynamic environment
Experience in handling escalations will be considered a strong advantage
University degree
Attributes:
Detail-oriented and organized.
Strong decision-making skills and ability to perform under pressure.
Critical thinking skills
Proactive and able to anticipate needs.
Patient and positive demeanor, with a focus on customer satisfaction.
Ability to maintain composure in challenging situations.
Team player, able to follow and deliver
Familiarity with or an ability to understand and utilize a database and Microsoft Office program.
This role is ideal for someone who thrives in a dynamic environment and is committed to delivering exceptional end to end customer support.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,960 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
350 лв / месец
7,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.