Работа Back Office Administrator

23 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...

    23 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти

    ПРОФЕСИОНАЛЕН ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН КОНСУЛТАНТ! Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, ...

  • Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря за управлението на цялостния п...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт на товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...

    20 Mar 2025 Още...
  • Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback International is part of...

    23 Feb 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор в агенция за недвижими имоти

RE/MAX Crystal
location_on гр. Пловдив

icon 1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности:
  • Организира и координира административната дейност на офиса;
  • Поема и пренасочва телефонните обаждания;
  • Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
  • Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и файлиране;
  • Работи със специализиран софтуер след съответно обучение;
  • Организира и/или съдейства при подготовка на мероприятия и др;
  • Изготвя оферти на нeдвижими имоти, публикува ги в интернет, следи за тяхната актуалност, както и отговаря за поставянето им на витрина;
  • Подпомага дейността в офиса чрез изготвяне и предоставяне на необходимите материали.
  • Подсигуряване на офис консумативи.
Умения:
  • Да умее да води официална кореспонденция;
  • Да владее отлично български език, писмено и говоримо;
  • Владеенето на английски език е предимство;
  • Да борави отлично с MS Office и основните средства за комуникация – интернет и др.;
  • Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство.
Изисквания към кандидатите:
  • добра самоорганизация на времето при изпълнението на задачите;
  • способност да се работи активно по няколко задачи едновременно;
  • позитивно отношение и умения за работа в екип.
Предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение.
  • Възможности за професионално развите в RE/MAX – най- разпознаваемата и уважавана търговска марка в света.
  • Приятна работна обстановка.
  • Обучения и подкрепа от Топ трейнъри.
RE/MAX - 140,000 агенти, 110 страни, 8,300 офиси; една от най-разпознаваемите и уважавани търговски марки в света

Ако имате желание да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете своето CV. Ние ще се свържем с кандидатите, които отговарят на изискванията.

Средна заплата за сектора


1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

5,850 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.