Работа Customer Support Lead
93 нови обяви за работа
-
Grove Global Consult is a premier consulting and recruitment agency providing strategic services to the private business sector worldwide. We are seeking a highly professional and skilled Technical Support Specialist to join our esteemed client’s ...
-
Grove Global Consult is a premier consulting and recruitment agency providing strategic services to the private business sector worldwide. We are seeking a highly professional and skilled Technical Support Specialist to join our esteemed client’s ...
-
Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are seeking a highly professional and skilled Technical Support Specialist to join our esteemed client’s team.
Responsibilities:
- Provide technical support to partners and customers, delivering pre-sales technical assistance and post-sales support services
- Lead and develop educational programs, manuals, and materials for partners and colleagues, preparing and presenting technical demonstrations of our product line
- Collaborate with the sales team as the principal technical advisor, identifying and resolving all technical issues to ensure complete customer satisfaction throughout the sales process
- Offer optimal solutions for technical security and safety equipment
- Stay abreast of emerging technologies in the market
Requirements:
- A minimum of 2 years of experience in similar roles within the Security & Safety industry (technical protection)
- Strong technical expertise with knowledge of video surveillance, intrusion, access control, and intercom system
- A university degree in a technical field
- Excellent communication and presentation skills
- A high degree of teamwork, responsibility, flexibility, and proactivity
- Ability to achieve corporate goals
- Affinity for new technologies and a commitment to continuous improvement.
- Proficiency in the MS Office suite and internet usage
- Fluency in English (B2 level)
- A valid driver's license and willingness to travel for business
- High level of work ethic and integrity
What They Offer:
- Performance incentives based on company and individual outcomes
- Opportunities for professional development and continuous training
- Collaboration with a highly professional and dynamic team
- A friendly and collaborative working atmosphere
If you possess a strong technical acumen, a passion for security solutions, and a commitment to excellence, we would be delighted to receive your CV. Recruitment license issued by Ministry of Labor and Social Policy under № 3018 / 30.04.2020.
Средна заплата за сектора
2,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
31,950 лв / месец
Служител в бюро за помощ за икт/служителка в бюро за помощ за икт
Служителите в бюрата за помощ за ИКТ предоставят техническо съдействие на потребителите на компютри, отговарят на въпроси или разрешават компютърните проблеми за клиентите по телефон или по електронен път. Те оказват съдействие във връзка с използването на компютърен хардуер и софтуер.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- поддържане на информираност за продуктова информация
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- поддържане на работен архив
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- изисквания за потребител на ИКТ система
- разбиране на продукта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.