Работа Управител На Хранителен Магазин

156 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 3,180 лв - 3,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 17 years. We believe that w...

  • icon 2,000 лв - 2,150 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИНИ КАМ МАРКЕТ - ГР. СОФИЯ КАМ 2014 ЕООД е част от най–голямата търговска верига и абсолютен лидер в търговият...

    07 Mar 2025 Още...
  • Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Taste coffee & more e съчетаващ в себе си магазин, фрешбар, кафетерия и храна. Приятна и спокойна атмосфера, с дневно работно време, позитивна клие...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    УПРАВИТЕЛ НА НОВ МАГАЗИН T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на б...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Deputy Store Manager, HalfPrice West Mall HalfPrice Great Brands & Great People! HalfPrice is a modern store concept in the off-price segment (owned by the CCC GROUP). With a wide range of popular, global brands across numerous product categories ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ ЗА НОВ МАГАЗИН T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Прис...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ ЗА НОВ МАГАЗИН T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Прис...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Eobuwie is one of the brands belonging to the CCC Group, holding a leading position in fashion e-commerce. Our offer includes top brands such as Tommy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Furla, Lacoste, Converse, Geox, and Adidas. Our portfolio fe...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    KEY ACCOUNT MANAGER About us FICOSOTA is a fast-growing company, a manufacturer of home and personal care products and snack food. Already well presented on many markets worldwide, our company works hard to offer customers high quality products, ef...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Аспазия и вече 30 години се развиваме като един от водещите производители на безалкохолни напитки. За нас ключът към успеха са ини...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Акаунт мениджър "Kорпоративни клиенти" - гр. София A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо развиваща ...

    05 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС

City Cash
location_on гр. Тервел

icon 1,160 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки клиент.

В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.

Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.

Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.

Отговорности и задачи:

  • Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
  • Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
  • Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
  • Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
Ние предлагаме:
  • Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
  • Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
  • Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
  • Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
  • Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,160 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

1,000 лв / месец

максимална

2,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.2
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.6
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление
3.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Регионален търговски управител


Регионалните търговски управители отговарят за дейностите и персонала в определен регион от специфична верига магазини.

Необходими основни умения

  • намиране на решения на проблеми
  • идентифициране на доставчици
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • развиване на стратегии за ценообразуване
  • анализиране на данните за решенията за провеждане на определена търговска политика

Необходими основни знания

  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.