Работа Търговски Асистент в София
29 нови обяви за работа
-
Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...
-
Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние...
-
Accountant - accounts payable /temporary position/
Луи Драйфус Къмпани Сървисиз България Eоодгр. София
Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...
-
Ревита ООД е официален вносител и дистрибутор на едни от най-големите марки за хранителни добавки - Nature‘s way USA и Natural Factors Canada. Във връзка с...
-
Фирма "Саранда Дистрибюшън "ООД - търси да назначи служители на длъжност: ФАКТУРИСТ за гр.София, кв. Военна рампа Отговорности и задължен...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
2,100 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
ЕП Комерс ООД е фирма занимаваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни и нехранителни стоки. Работим за успеха на много водещи б...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ФАКТУРИСТ...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
АСИСТЕНТ "УПРАВЛЕНИЕ НА КАТЕГОРИИТЕ" "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Евро...
-
София Мед е производител на широка гама от валцовани и екструдирани продукти от мед и медни сплави със или без покритие, които се използв...
-
1,710 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Наш клиент, водеща международна компания в сферата на услугите , във връзка с разширяване на дейността си, търси да назначи Асистент Търг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Sales Assistant with English and Spanish Based in Sofia, Ref. # MT-SF-0424
Job Profile
The Sales Assistant is part of the Group Trading Company and serves as supporting function to the sales team. The Sales Assistant is responsible for coordinating day-to-day orders from customers, providing online and telephone assistance to customers, manage and update existing database with client’s details. The Sales Assistant would also take part in other areas within the domains of the Group Trading Company such as coordinating order confirmation for delivery and preparing documentation. The Sales Assistant will work in close collaboration with the Sales Manager, who will also act as his first line manager.
Your tasks:
- Coordinate day-to-day orders from customers;
- Provide telephone and electronic (e-mail) assistance to international customers;
- Prepare order confirmations for delivery;
- Follow up transfer receptions in coordination with management;
- Work in coordination with the production plant;
- Provide sufficient information and feedback from clients;
- Manage and update the existing database with clients details;
- Maintain process flow in the office when needed.
Requirements:
- Bachelor or Master degree, preferably in Engineering or Economics;
- Minimum 2 years of professional experience on an administrative role;
- High service attitude and strong analytical skills;
- Excellent computer skills (MS Outlook, MS Excel, MS Power Point), an advantage will be SAP S/4HANA experience;
- Fluency in English and Spanish;
- Excellent written and verbal communication skills;
- Proactive, dynamic and organized personality.
Our offer:
- Job position in an fast growing company;
- Company trainings;
- Competitive remuneration package.
Monbat recognizes and appreciates the value and contributions of individuals with diverse backgrounds and experiences. The personal data provided by you will be processed for the purposes of the recruitment process. Monbat takes the responsibility to handle, use and store your personal data, ensuring its protection in secret from the third parties.
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.