Работа Технически Сътрудник Секретар
108 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Севлиево Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предл...
-
“ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
OCEANFENDERS EOOD is being regarded as the most innovative brand in the fenders market since 1985. We are looking for qualified and talented people, which are full of energy and have innovative ideas, and willingness for development in their career. ...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Исперих Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предла...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помагаш на клиентите ни да намират решение на всяка тяхна нужда.
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Обхват на позицията:
- приемане и предаване пратки, наложени платежи, пощенски парични преводи от и към клиенти;
- подреждане, групиране, разгрупиране, разтоварване и товарене на пратки;
- връзка с клиентите при наличието на престояващи пратки;
- отговорност за поддръжката на работното място.
Умения:
- финансова и дигитална култура
Качества:
- усмихнат и отговорен човек;
- който обича да общува с хората;
- да намира решения;
- да не се спира пред предизвикателства;
- координиран и бърз в работата си;
- да умее да работи с Word и Excel;
- да притежава финансова и дигитална култура;
- желание за начално обучение;
- да има опит в работата с клиенти.
Адрес: кв. Драгалевци Витоша, ул. „Захари Зограф“ 32,
Работно време: Понеделник – Петък (на смени): 08:30 ч. – 18:30 ч.
Събота (на ротационен принцип): 09:00 ч. – 15:00 ч.
Неделя: Почивен ден
Възнаграждение: Скала на възнаграждение: 1900 лв бруто до 110 обработени пратки 2000 лв бруто (111 – 120 обработени пратки дневно) 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно) 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно) 2300 лв бруто (141 – 150 обработени пратки дневно) 2400 лв бруто (151 – 170 обработени пратки дневно) 2500 лв бруто (171 – 190 обработени пратки дневно) 2600 лв бруто (191 – 200 обработени пратки дневно) 2700 лв бруто (201 – 220 обработени пратки дневно) 2800 лв бруто (221 – 240 обработени пратки дневно) 2900 лв бруто (241 – 260 обработени пратки дневно) 3000 лв бруто (261 – 280 обработени пратки дневно)
Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
1,550 ~ 2,020 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.