Работа Технически Асистент в София
71 нови обяви за работа
-
1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Наш скъп клиент, лидер в производството на метални конструкции, разширява екипа си и търси офис асистент, който да поеме координацията с ...
-
1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...
-
МОТО-ПФОЕ е една от първите частни автомобилни компании в България. От самото си създаване през 1991 г., Мото-Пфое е една от водещите компан...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
1,980 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
Описание: Строителна компания "К енд К Билд" търси да назначи мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия екип. Тази ...
-
Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
В „Милки груп био“ ЕАД вярваме, че успехът започва с хората. Ние градим екип от отдадени професионалисти, които споделят нашата страст к...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Ние сме "Ви Джи Еф", фирма с 30-годишен опит на едни от знаковите за България строителни обекти в инфраструктурното и...
-
maxxmart. e търговска верига, предлагаща цялостни решения за строителство, ремонт и обзавеждане. Всичко за вашият дом и градина на едно място....
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Създаване и изпращане на заявки към доставчици
- Проследяване на поръчки и координация на доставките
- Комуникация с доставчици и вътрешни отдели за осигуряване на навременно изпълнение на заявките
- Водене на документация, свързана със заявките и доставките
- Подпомагане на управлението на административните дейности в офиса.
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство
- Отлични комуникационни и организационни умения
- Умение за работа с компютър и офис приложения
- Отговорност, прецизност и способност за работа в динамична среда
- Желание за дългосрочно развитие и принос към успеха на фирмата
- Владеене на английски език - предимство.
- Работна седмица от понеделник до петък (8:00-17:00)
- Добро възнаграждение и ваучери за храна
- Последващи обучения
- Локация бул.Никола Петков
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!
Средна заплата за сектора
1,940 лв ~ 2,020 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.