Работа Служител Продажби
769 нови обяви за работа
-
АДМИНИСТРАТОР ОНЛАЙН МАГАЗИН Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръч...
-
Търсим енергичен и мотивиран служител за нашия екип! Задължения: Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм. ...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Нямаш професионален опит, но искаш да се развиваш в голяма международна компания? Значи ти си нашият човек! Търсим целеустремени и фокус...
-
Продавач-консултант на пълен и непълен работен ден (40 и 30 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодгр. Плевен
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
Асистент насърчаване на продажбите T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. При...
-
ТЪРГОВСКА ВЕРИГА „ ЗОРА” ТЪРСИ ЕНЕРГИЧНИ И МОТИВИРАНИ КАНДИДАТИ ЗА ПОЗИЦИЯТА „ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАНТ” Интересна позиция с възможност...
-
3,270 лв - 3,450 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства н...
-
ПРОДАВАЧ – КОНСУЛТАНТ SPORT DEPOT е водеща българска компания за продажба на спортни стоки от световноизвестни марки. Веригата, утвърдила с...
-
Павилион за продажба на закуски набира персонал с или без опит. Обектът се намира в жк.Младост 2.(Обръщалото) Предлагаме фирмено обучение....
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен работен ден за магазин BILLA - гр. София кв. Красна поляна Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накрат...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазин billa- гр. софия, жк. лозенец-семинария
Billaгр. София
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA- гр. София, жк. Лозенец-Семинария Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се пре...
-
Очилата и модата ли са твоята страст? Искаш ли да работиш в най-голямата оптика в България? Optika.bg е вдъхновена от динамиката на днешното в...
-
Верига бензиностанции Петрол е най-голямата търговска верига в България по брой обекти, като под бранда оперират 268 бензиностанции. Вери...
-
МАГАЗИН ЗА GSM АКСЕСОАРИ набира Продавач - консултант/ка Продавач - консултант в магазин Магазин за GSM Аксесоари набира ПРОДАВАЧ КОНСУЛТА...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в областта на производство и търговията с електрически и ръчни инструменти, отличаващи се с надеждно качество, иновативност, надеждност, предназначени за широка аудитория потребители – професионалисти, любители и корпоративни клиенти.
Вече 32 години успешно продаваме собствените си марки Raider, Raider R20 System, Raider Industrial, TopMaster Professional, Gardex, Gadget, Basic Skillco, Makalon, TopStrong, TopGarden, TopChrome на българските и чуждестранни пазари. От 2016 г. сме представители за България на немската марка МЕТАВО.
Във връзка с нашето разрастване търсим ентуасизиран и мотивиран колега, който да се присъедини към нашия екип на позицията Администратор онлайн магазин
Основни задължения:
- Поддръжка и актуализиране на партньорски уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други CMS платформа)
- Управление на Feed-ове, настройки на интеграции и цялостен съпорт на наши партньорски сайтове.
- Редактиране и публикуване на съдържание (текст, изображения, видеа)
- Интеграция с външни системи и модули (CRM, API, плъгини)
- Мониторинг и отстраняване на технически проблеми и бъгове
- Комуникация с маркетинг екипа и разработчици за подобрения в процеса на работа
- Опит с управление на уебсайтове (WordPress, Magento, Joomla, Opencart или други платформи)
- Базови познания по HTML, CSS, JavaScript и PHP (предимство)
- Опит в работата със CSV, XML, JSON, други типове интерфейси.
- Умения за работа с хостинг платформи и бази данни (cPanel, MySQL)
- Аналитично мислене и способност за решаване на технически проблеми
- Умения за работа в екип и комуникация
- Възможност за професионално развитие;
- Възможност за работа в стабилна и развиваща се компания;
- Пакет социални придобивки - допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна,
Ако припознавате себе си в описанието на позицията, не се колебайте да ни изпратите своята актуална автобиография, кадидатствайки директно чрез линка на обявата.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Дружеството гарантира запазване на конфиденциалността на предоставената информация. Всички данни, предоставени от кандидатите са под закрилата на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,490 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.