Работа Персонал в Пазарджик
21 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства н...
-
Ние - "Ромпетрол България" - се разрастваме и търсим подходящите хора, с които да се развиваме! Ако притежаваш мотивация и желание за работ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ЗАДЪЛЖЕНИЯ: извършва количествен и качествен контрол върху входящата стока; точно сравнява доставените стоки или тези, които трябва да ...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, доказала се производствена компания, извърш...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Агенция за подбор на персонал „ЛЪКИ КОРЕКТ” е водеща компания за управление на човешките ресурси в гр. Пазарджик. От създаването през 200...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
ММ Механикс е водеща фирма в производството на детайли, възли и продукти за индустриални клиенти. В нашето производство предлагаме гъвк...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 14 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изискване:
- комуникативни умения;
- самостоятелност;
- старателност, активност, целеустременост;
- работа с компютър;
- ориентация и подход към клиентите.
- комуникация с клиенти;
- цялостна отговорност за поверените клиенти;
- сътрудничество с опитни търговци;
- изпълнение на определените търговски цели и планове на компанията;
- водене на документация.
- много добро финансово възнаграждение;
- специализирана помощ в рамките на първоначалното адаптиране;
- цялостна система на обучение насочена към професионално разрастване и развитие в кариерата;
- интензивна маркетингова подкрепа;
- приятелски колектив от млади хора;
- работа от понеделник до петък, свободни уикенди.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,700 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.