Работа Офис Асистент
104 нови обяви за работа
-
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...
-
1,470 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорна личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образов...
-
“100 грама сладки” е символ на уникален вкус, истинско качество на продуктите и внимателно отношението към клиента. Вече повече от 20 годи...
-
Фирма "ПМБ Индъстрис" е българска компания с дългогодишен опит на Българския и Европейски пазар.През годините се установихме като водещ...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
"Електролукс - Табаков и синове" ООД търси да назначи служител, отговарящ на следните условия: Основни задължения: Подготвя и оформя раз...
-
1,090 лв / месец (нето) от работодател
Дейността на касата е с пари, документи и хора. Работи се по график. Изискват се умение за работа с компютър, комуникативност, лоялност, от...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
Административен специалист
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В отговор на непрекъснатия стремеж за развитие и желание да предоставяме възможности за хората стартираме подбор за:
АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ
Какво ще включват ангажиментите Ви?
- Администриране на договори и друга съпътстваща документация;
- Поддържане и актуализиране на електронен и изнесен архив;
- Работа с деловоден софтуер;
- Обработка на входящи и изходящи пратки към и от името на компанията.
Какви са изискванията за заемане на позицията?
- Завършено висше образование или в степен на придобиване;
- Добра компютърна грамотност;
- Добри комуникативни и организационни умения;
Какво ще Ви предложи компанията?
- Възможност за професионално развитие;
- Предизвикателна и интересна работа в бързо развиваща се международна компания;
- Работа в динамичен екип;
- Атрактивен социален пакет.
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Административен Специалист, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.
Средна заплата за сектора
1,540 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.