Работа Оперативен Счетоводител в София
51 нови обяви за работа
-
За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност ...
-
2,330 лв - 2,410 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на “Руски паметник”, гр....
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
За нас Вече близо 10 години HubStaff - Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може да "декорира", но личността на човека е...
-
Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, про...
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
-
General Ledger Expert Accountant We’re looking for a performance-driven and results-oriented professional who thrives in a fast-paced environment. If you have a passion for accuracy, a keen eye for detail, and a strong commitment to excellence, we...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany and around the w...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
ОТГОВОРНОСТИ: Осчетоводяване първични счетоводни документи; Издаване на фактури, проследяване плащанията им и комуникация с клиенти; П...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products ...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Elevate Your Career in a Thriving International Team in the company Maxx Mobility, which is a distributor and importer of Lynk&Co and Geely vehicles for Southeast Europe. We're on the hunt for a meticulous and dynamic individual to spearhead our ...
-
Grove Global Consult е водеща консултантска и рекрутмънт агенция, специализирана в предоставянето на висококачествени услуги за глобалния часте...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения и отговорности:
- Регистрира първични счетоводни документи в счетоводната система на компанията и съдейства при тяхното архивиране;
- Осчетоводява оперативни разходи и приходи на дружеството при спазване на действащото българско законодателство, фирмените политики и стандарти;
- Поддържа комуникация с всички отдели и обекти на компанията;
- Осчетоводява разплащания по банка;
- Съдейства за навременното документиране на плащанията от и към доставчици;
- Съдейства за съставянето на отчети, справки, извлечения и анализи – за нуждите на отчетността на отдела и компанията;
- Текущо поддържа своите знания във връзка с измененията в българското законодателство.
- Завършено средно или висше образование по специалност „Счетоводство“, „Финанси“, ,,Икономика“ ;
- Компютърна грамотност (MS Office) Excel, Word;
- Отговорност, организираност, инициативност, лоялност, коректност, умения за работа в екип и внимание към детайла и много добри комуникативни умения;
- Инициативност за усъвършенстване и добавяне на нови знания.
- Английски език на работно ниво.
- Висше образование по една от горе изброените специалности или студент в последен курс;
- Отлично ниво на Английски език;
- Предишен опит на подобна позиция;
- Трудов договор на пълно работно време;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Работно място във водеща, стабилна и постоянно развиваща се компания, млад и динамичен екип;
- Коректно възнаграждение и навременно заплащане;
- Възможност за професионално израстване и повишаване на класификацията.
Средна заплата за сектора
1,860 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.