
КОНСЕНТРИКС СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ EООД
Concentrix работа
25 резултата
-
-
2,998 лв / месец (нето) от работодател
-
3,178 лв / месец (нето) от работодател
-
2,998 лв / месец (нето) от работодател
-
2,998 лв / месец (нето) от работодател
-
3,178 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Support Representative with French for EV Charging Company
Пълно описание
Our client operates the world’s largest and most open electric vehicle charging network. They also design, build and support the technology that powers it.
Want to work on flexible shifts? Not a problem! Our lines are open from 3:00 PM until 6:00 AM and we offer a variety of different shifts to help you strike an excellent work-life balance!
Your typical day: As a representative of the company, you will be expected to deliver high-quality customer service by phone. You will receive inbound calls from current and prospective customers needing real time assistance. You will provide problem resolution to the customers by preforming a question diagnosis while guiding users through step-by-step solutions. Solutions include resolving username/password problems, uninstalling/reinstalling mobile application, verifying proper account set up and guiding users to navigate application menus. You will provide support by clearly communicating solutions in a user-friendly, professional manner.
What you need to have is:
- Fluency in French and English, both written and verbal
- Excellent communication and customer handling skills
- Work experience in a customer service center is an advantage
- Solid computer skills (MS Office, use of internet, e-mail and web-based applications)
- Interest in technology and desire to learn new skills.
- Be organized, have problem-solving and analytical skills
- Be available to work on flexible shifts 24/7 (including weekends and night shifts)
- Team player with a great attitude
- High school education
What do you get from us?
- Competitive salary
- Additional pay for night shifts
- Virtual training and Work from Home options
- A bright, modern and exciting place to work, with excellent staff facilities
- Medical plan fully covered by the company
- Transportation allowance and Life insurance
- Various career development opportunities
- Annual reward and recognition events
- Holiday pay
- Team and Concentrix events
Experience the power of a game-changing career Are you looking for what’s next? We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands — the ones you use every day — improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries. And we’re proud to be recognized with awards such as "Employer Brand Leader of the Year" and "Best Employer - Outsourcing" year after year.
Know someone perfect for this role? Refer a friend and earn an exciting reward when they join our team!
Социални Придобивки
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- sports_footballКарта за Спорт
- food_bankБезплатна Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.