Работа в София
3.8 хил. нови обяви за работа
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
1,710 лв - 2,440 лв / месец (нето) от работодател
We are a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly is t...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е българска фирма, лидер в производството и търговия на професионално кухненско оборудване, павилиони за бързо хранене и ...
-
Нашият екип АДИФАРМ ЕАД е българска генерична фармацевтична компания, с голям опит в производството на лекарства. Компанията притежава ...
-
Нашият екип АДИФАРМ ЕАД е българска генерична фармацевтична компания, с голям опит в производството на лекарства. Компанията притежава ...
-
Нашият екип АДИФАРМ ЕАД е българска генерична фармацевтична компания, с голям опит в производството на лекарства. Компанията притежава ...
-
Системен администратор Търсим Системен администратор PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международ...
-
Рентгенов лаборант в отделение образна диагностика
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Лекар със специалност "образна диагностика"
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД търси да назначи на трудов договор "Продавач-консултант на материали за производство на мебели" в своят шоурум намиращ ...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов...
-
РОСИ ЕООД търси да назначи на трудов договор "Машинен оператор в цех разкрой на мебелни плоскости" за своя склад в гр.София. Задължения и ...
-
Телебид Про е софтуерна продуктово-ориентирана компания, специализирана в разработването на финансови бизнес системи, които изграждам...
-
Position Snapshot Location: Sofia, Bulgaria Team: CC&PA/Corporate Communcaition and Public Affairs Line Manager: Corporate Affairs Manager Bulgaria Conditions: 8-hour working day, temporary labour contract - 1 year paid traineeship Position Summ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ролята на Офис мениджъра ще бъде:
- Да приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, имейл;
- Да получава, предава и регистрира входяща/изходяща кореспонденция, както и да води такава;
- Да организира и съхранява документи и файлове, по реда и начина създаден във фирмата;
- Да изпълнява ежедневните административни дейности в офиса;
- Да осигурява административна подкрепа на членовете на екипа, както и организационна подкрепа с фирмени събития, срещи, посещения на клиенти, вътрешни и външни одити;
- Да изпълнява задачи поставени от Управителя на компанията;
- Да оформя текстове на документи, договори, протоколи и друга фирмена документация;
- Да приема и предава документи за одобрение от ръководството;
- Да участва в изготвяне на оферти към контрагенти;
- Да поддържа и управлява работния календар на Управителя;
- Да организира вътрешния процес по изпращане и получаване на пратки;
- Да се грижи за снабдяването с канцеларски и други материали;
- Релевантно висше образование;
- Доказан опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Организационни умения и способност за приоритизиране;
- Отличен български език, правопис и граматика;
- Английски език – писмено и говоримо на отлично ниво;
- Добра компютърна грамотност (Outlook, MS Office – Word, Excel, PowerPoint) ;
- Активен шофьор;
- Възможност за командировки;
- Отборен дух, гъвкавост, адаптивност, ентусиазъм и лична мотивация за успех са меките умения, на които поставяме специален акцент;
- Позиция на пълен работен ден ;
- Трудов договор;
- Ежемесечни бонуси на база постигнати резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятелска работна среда с позитивни колеги;
Всички документи на кандидата са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- credit_cardБонусова Система
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
Средна заплата за сектора
2,910 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.