Работа във Варна

772 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Фактурист/ка

САВИМЕКС ООД
location_on гр. Варна

icon 1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Работа с търговски документи , фактуриране , изписване маршрути на шофьори. Включва работа с Ексел и програма за фактуриране.

Социални придобивки: ваучери за храна 200лв, медицинска застраховка Здравна грижа.

Работно време:

  • Понеделник - Петък;8:00 - 17:00ч
  • Почивни дни - Събота и Неделя
Тел. за връзка и информация:. 0892 00 33 89

Средна заплата за сектора


1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.5
Средно добра
iconiconiconiconicon
3.7
iconiconiconiconicon
Баланс между работата и живота
1.5
iconiconiconiconicon
Заплата и Придобивки
1.3
iconiconiconiconicon
Кариера и възможност за развитие
1.7
iconiconiconiconicon
Колеги
2.2
iconiconiconiconicon
Култура и Ценности
1.3
iconiconiconiconicon
Стабилност
2.3
iconiconiconiconicon
Местоположение
1.0
iconiconiconiconicon
Общо усещане
1.0
iconiconiconiconicon
Работна среда
1.0
iconiconiconiconicon
Толерантност и Равенство
1.0
iconiconiconiconicon
Управление

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.