Работа Книжар в София
248 нови обяви за работа
-
Order Management Assistant With German We are seeking a skilled and dedicated German speaking Sales Ops Analyst. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of complex contract-related tasks and ensuring the effective administrati...
-
L’ATELIER du PARFUM е компания с дългогодишен опит в продажбата на парфюми и козметика в Българската верига. Станете част от нашия екип, разкрий...
-
1,600 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
Търсим енергичен и мотивиран служител за нашия екип! Задължения: Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм. ...
-
2,200 лв / месец (нето) от работодател
За своя екип в моден бутик в МОЛ търсим продавач-консултант - отговорен, позитивен и с умение за работа в екип. Изисквания към кандидатит...
-
1,450 лв / месец (нето) от работодател
Асистент-продавач Ние, от верига ресторанти HESBURGER - XO Park Ви каним да се присъедините към екипа на ресторанта ни, като асистент продавач. А...
-
Бутик за италиански обувки на бул.Витоша търси да назначи ,за целите на своята дейност продавач-консултант. За нашия екип търсим мотивир...
-
Търсим мотивирани служители за нашите екипи! Задължения: Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм. Участие ...
-
1,400 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Верига магазини BSB лидери в търговията за дамско облекло, търси да назначи "Продавач – консултант" за магазини с адреси: * Парадайс Център...
-
ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ Търсим ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен дис...
-
1,800 лв - 2,800 лв / месец (нето) от работодател
Нашият клиент е фирма за висок клас италиански бои, мазилки и продукти за интериорен дизайн, която търси да назначи: Продавач - консултан...
-
1,900 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: Заплащане всяка седмица Работно облекло Въвеждащо обучение Динамична и разнообразна работа Възможности за професиона...
-
Търсим енергичен и мотивиран служител за нашия екип! Задължения: Обслужване на клиентите на високо ниво, с внимание и професионализъм. ...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТИ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства ...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Търсим продавач-консултант за мaгазин за бижута намиращ се гр.София бл Арсеналска 2 Парк Център Телефон за връзка 0888627799 ....
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Sales Ops Analyst. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of complex contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate with stakeholders, handle complex issues, and provide exceptional customer care.
Key Responsibilities:
- Handle complex cases related to contract management, order processing, customer care,
- Manage contractual agreements and ensure compliance with established terms and conditions.
- Collaborate with internal and external stakeholders to address contract-related inquiries and
- Support invoicing and credit processes, ensuring accuracy and timely resolution of discrepancies.
- Oversee cancellation and retention processes, addressing customer complaints and cancellations
- Participate in discussions on new products and integration into standard processes.
- Provide exceptional customer care and manage inquiries across various channels.
- Advanced proficiency in German (B2) and medium proficiency in English.
- Ability to prioritize multiple tasks and maintain professional relationships.
- Good judgment, decision-making skills, and professional appearance.
- Key competencies: adaptability, action-oriented, accountability, drive for results, and collaboration.
- Excellent communication and problem-solving skills with the ability to multitask under pressure.
- Flexibility, adaptability, and enthusiasm with high levels of patience.
- Strong communication skills to build rapport with customers.
- Ability to handle high-pressure situations calmly.
- Proven track record in sales operations or customer service preferred.
- Goal-oriented mindset and team player.
- Minimum of 1/2/3 years of experience in customer service and/or complex Back office processing.
- Experience in the Telco industry preferred.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,510 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.