60 K информация

60 K Информация

  • icon
    17.05.2008 Дата на основаване
  • icon
    200118762 ЕИК
  • icon
    СИКСТИ КЕЙ ЕАД Име на фирма
  • icon
    SIXTY K Име на фирма на латиница
  • icon
    София Адрес на компанията
  • icon
    1,288 служители служители за 2019
  • icon
    41.5 млн. лв Оборот
  • icon
    2.1 млн. лв Печалба
  • icon
    628.1 хил. лв Капитал
  • icon
    2 Награди

Управление и собственост

В управлението на 60 K участват 2 лица. В собствеността на 60 K участват 7 лица.

Награди(2)

Jobs info/trophy
Фокус върху Клиентите
2015 EUROPEAN BUSINESS AWARDS
Jobs info/trophy
Екологична и Корпоративна Устойчивост
2014 EUROPEAN BUSINESS AWARDS

Оценка от служители

2.4
icon icon icon icon icon
от 246 оценки
5
37
4
26
3
39
2
43
1
101

60 K Мнения(39)

Общо 39 мнения от служители за 60 K

1.2
icon icon icon icon icon
08 Apr 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Оценка от бивш служител
Анонимен потребител (бивш служител)
1. Мизерии: На интервюто ви обясняват колко е спокойна и добре платена работата и колко лесно достижими са бонусите както много други неща, но това е пълна лъжа ако искате да хващате бонусите трябва да не млъквате и да сте най-добрите приятели на психично болните (така наречените клиенти) накратко ниско платен психолог и за жалост това пак не е гаранция че няма да изядеш лоша оценка която даже не е за теб а за някой готин индиец от съседния клон. Никой също не споменава това че въпреки че се водиш тех съппорт си всъщност вид общак. Отговаряш за сметките,компенсации,оплаквания,тех,продажби ама трябва независимо всичко да продаваш иначе реват като вдовица за хуй и много други. Системите не работят през 80% от времето и поради тази причина ви падат резултатите а след седмица ви идват мениджърите и ви питат защо са ви спаднали резултатите въпреки че знаят че нищо не работи.Ти нямаш време да починеш като нещо на тях не йм работи продължаваш да си взимаш колчета и да мяташ продажбички задължително въпреки че даже системата за Продажби(shop) не работи. Любимата ми точка наречена "От пиле мляко" това ще рече изтискат те до последно по редица начини например имаш overtime този овъртайм ппц е 20лв на час, обаче от нищото без предупреждение след като си си изработил часовете изведнъж спада на 15лв на час и след това пак се връща на 20 защото всички колеги правим бунт (нали знаете ако мине номера мине). 2ри пример дават ти постоянно нови задължения освен тези описаните по-горе обаче заплатите не мърдат. Всяка седмица има нов таргет за спазване и нова просотия като agenda най-често продажби, обаче забавните са дигането на ревеню на фирмата за милиарди в която нищо не работи един от тези забавни методи за дигане на ревеню на фирмата е да забранят изпращане на инженри и изпращане на ново оборудване което е динственото адекватно решение в голяма част от случаите две седмици след като сте спазвали тази малоумна agenda ще питат защо са ви ниски резултатите и те стават новата тема на разговор докато не се подобрят след това пак инженери и оборудване и става Ороборус който постоянно си гони опашката и само вие страдате от това.Толкова често има грешки в ситемата че си имат клон който се занимава само с това обаче те не търсят бъговете а когато вие попаднете на тях ги ескалирате до този клон, а на тях не йм се работи леко(срока за разрешаване е 2 дни, но имало е случай да чакаме по 14 и още да няма отговор).Най често това изглежда така клиента психопат има нужда от инженер след като е имал проблем дни заради прекрасната йм инфраструктура обаче системата не ти дава да изпратиш инженера и чакаш хорицата от този клон 14 дни за отговор а през това време клиента само хвърля отрова по теб и понякога тези хорица след 14 дни ти казват няма проблем, но това е друга история. 3то - Клиентите(Пациентите) Тези хора са крайно бавноразвиващи обаче си мислят че са специални и всичко трябва да е както те го искат( като мениджърите ви).Тези хора имат специални сайтове в който се учат какво да ви говорят с цел да получат нещо от вас дали остъпка или парична компенсация за това всички ви звучат еднакво тук има много да се пише обаче изречението от клиент интернета ми счупи компютъра описва цялата нация. 2 Ако сте прочели всичко това и още искате да участвате в този цирк ето методи за скатаване(оцеляване): 1.Power cycle- независимо дали проблема е с интернет или телевизия го караш да изключи уреда от захранването за 15-20 мин(може и повече ама играеш опасно) ти му казваш сега ще направя еди какво си за това време дали тест дали ще рестартираш нещо и той да иде да прави каквото иска ти се мютваш от x-lite и отивай да пържиш яйца или каквото ти е кеф след това се връщаш и разрешаваш случая 2.SOFTWARE UPDATE- това при телевизията и отнема 5 мин до 15 мин настройка на кутията пак се мютвате и правите каквото искате не ползвайте холд защото мрънкат 3. APPs Refresh- Същото като Software update само че ако са им развалени приложенията на TV-то като Netflix, Youtube и тнт. Аз обичам да пусна първо Software update и после Apps refresh за сигурни 20 минути спокойствие от клиента/пациента. 4PAIR CARD-когато го правите това са два клика ппц обаче йм казвате гаси кутията и изчакай 10 мин ти си правиш двата клика и пак мют и почивка 5BOOKING AN ENGINEER RASING CRF EXT.- виждаш датите или правиш нещото и след това казваш да изчака малко 5 мин мют и почиваш 6 I WANT TO SPEAK TO A MANAGER- hold 10 мин и от там ти си решаваш дали има или няма мениджър 7.I want to cancel or i am thinking of canceling- директно траснфер на канцелаций чужд проблем е вече 8.AFTERCALL ABUSE-Легендарен номер в акаунт си пускаш outbound докато си в акаунта още пускаш available и звъниш и така имаш като затвориш имаш пак aftercall на теория можеш да го правиш безкрайно ако намериш блокиран номер или просто си звъннеш на мобилния. 9.TRASNFER-Преди да траснферираш 5 мин холд докато намериш департамента. 10.DANCE Ако имате време между коловете това да пуснете статус за сек даже го реска.
Предимства

НЯМА

Недостатъци

5000 символа не стигнаха

2.3
icon icon icon icon icon
27 Mar 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Иска ми се да се бях доверила на мненията тук
Анонимен потребител (бивш служител)
От днес вече съм бивш служител. Знаех, че наближава краят на изпитателния ми срок и скоро трябва да бъда оценена и да се реши дали ще остана. Но днес, в почивен за мен ден, получавам обаждане от оперативен мениджър в проекта Скай и то от скрит номер. Дори няма приличие и достойнство да звънне нормално. Първо почва да ме разпитва за работата. Старая се да съм максимално честна. И в един момент обръща разговора към статистиките ми, които явно съвсем не са добри. Знаех, че има какво да подобрявам и това е нещо, което е обсъждано с мениджъра ми. Но само числата са важни, а явно числата са толкова зле, че не са в моя полза. И накрая ми се съобщава, че съм освободена. А мениджърът ми учудващо нищо не знае. За естеството на работа - излишен стрес, не малък поток от обаждания, който малко или много те натоварва. За позиция като техническа поддръжка се обръща прекалено много внимание на продажби. Всеки ден продажби, продажби и пак продажби. А не всичко се зачита като продажба. По време на град бей, първите два месеца от работата след обучение, предоставената информация далеч не е най-точната. Има двама старши агенти първия месец и втория е само един. Случвало се е единия да казва едно, а другия друго по едно и също питане. И после си научил даден процес грешно. По отношение на самите разговори за тези два месеца съм си изградила навик как да си водя разговорите и после изведнъж трябва да променя това как водя разговора, защото не получавам добри оценки. Но това по време на първите два месеца не е отразено да се обсъди и подобри. И вместо да го питаш с какво да помогнеш, защото в крайна сметка си там да помагаш, трябва да се мазниш да ги пита как са все едно това ти дава 100% гаранция за добра оценка. Освен технически съпорт за интернет и телевизия в последствие се оказа, че аз съм от отдела за сметките. Аз съм кошче за душевни отпадъци на клиенти, които са ядосани, защото някой друг е постъпил некоректно с тях или просто, защото са ядосани заради услуга на Скай. Мениджърът ти да смята, че имаш потенциал, който може да се развие и след това да не се опита дори да се застъпи за теб. И то най вече при положение, че сте в процес да обсъждате какво трябва да се подобри, за да развиеш своя потенциал. Единственото, наистина единственото, нещо, за което съм позитивна от работата в Results CX, и по-конкретно проекта Скай, е отборът ми. Най-страхотните хора, на които можех да попадна. Хора, с които се сплотихме и си помагахме. Бих казала, че с тях наистина станахме отбор. Не бих препоръчала работата в този проект. За другите не знам как е и не искам да коментирам. Но ако ви предложат работа в проекта Скай не се занимавайте. Има далеч по-добри възможности.
Предимства

Само и единствено колегите от отбора ми

Недостатъци

Много са

1.2
icon icon icon icon icon
14 Feb 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
По зле не може да бъде
Анонимен потребител (бивш служител)
Това е най-зле фирмата от всички на пазара.заплащането е смехотворно 1,200 първите 6м и 1,400 след изпитателен срок, бонусите са непостижими и нереални. Мениджмънта е под всякаква критика.текучеството на служители е по-бързо от водите на река Искър. Най-забавното е, че мислят за супер компания.
Предимства

Няма такива. Всичко е недостатък

Недостатъци

2 месеца предизвестие за напускане. Проекта на sky TV e най зле.

Местоположение на бизнеса

Основен офис

бул.ботевградско шосе 264, София, 1000, София (столица), Bulgaria

Свързани лица и фирми

Служители

Брой Служители в 60 K по години

Оборот и Печалба

Оборот и Печалба на 60 K по години

Ново мнение

Дай твоето мнение за СИКСТИ КЕЙ ЕАД

Помогни АНОНИМНО на други, които търсят работа

  • Мнението, което дадеш НЕ се асоциира с твоя профил или CV
  • Мнението съдържа САМО информацията, която ти напишеш сега и няма да съдържа данни за твоето устройство или друга информация за теб.

Твоята оценка

Обективната ти оценка наистина ще помогне на други като теб.

Оцени усещането ти за компанията по различните показатели.

Общо усещане

Баланс между работата и живота

Култура и Ценности

Кариера и възможност за развитие

Заплата и Придобивки

Управление

Толерантност и Равенство

Стабилност

Местоположение

Колеги

Работна среда


И хубавото, и критиката

И хубавото и лошото - с какво се отличава СИКСТИ КЕЙ ЕАД?

Бъди обективен и сподели и НЕДЕЙ да пишеш обиди, конфиденциална информация или лична информация с имена на хора.

Твоето мнение, макар и анонимно ще се вижда публично в YOX с наименованието на заеманата от теб позиция.

Насоки за публикуване на оценки и мнения
250
5000
Дай твоето мнение за:
  • какво представлява един работен ден там
  • какво успя да научиш
  • за мениджърите
  • за колегите
  • най-приятната част от работата
  • трудностите
200
200

За теб

Разкажи ни за твоята връзка с СИКСТИ КЕЙ ЕАД?

Твоето мнение, макар и анонимно ще се вижда публично в YOX с наименованието на заеманата от теб позиция.

Започнах работа през...
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005
  • 2004
  • 2003
  • 2002
  • 2001
  • 2000
  • 1999
  • 1998
  • 1997
  • 1996
  • 1995
  • 1994
  • 1993
  • 1992
  • 1991
  • 1990
  • 1989
  • 1988
  • 1987
  • 1986
  • 1985
  • 1984
  • 1983
  • 1982
  • 1981
  • 1980
  • 1979
  • 1978
  • 1977
  • 1976
  • 1975
  • 1974
  • 1973
  • 1972
  • 1971
  • 1970
Напуснах работа през...
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005
  • 2004
  • 2003
  • 2002
  • 2001
  • 2000
  • 1999
  • 1998
  • 1997
  • 1996
  • 1995
  • 1994
  • 1993
  • 1992
  • 1991
  • 1990
  • 1989
  • 1988
  • 1987
  • 1986
  • 1985
  • 1984
  • 1983
  • 1982
  • 1981
  • 1980
  • 1979
  • 1978
  • 1977
  • 1976
  • 1975
  • 1974
  • 1973
  • 1972
  • 1971
  • 1970

Този имейл няма да бъде публикуван към твоето мнение. YOX никога няма да предостави този имейл на работодатели или трети страни.
Този имейл няма да бъде публикуван към твоето мнение. YOX никога няма да предостави този имейл на работодатели или трети страни.

Каква е залатата?

Каква заплата получаваш (или си получавал/а) в СИКСТИ КЕЙ ЕАД

Информацията за заплатата, която предоставиш е напълно анонимна и няма да бъде показана с твоя коментар.

Валута
  • BGN (лв)
  • EUR (€)
  • GBP (£)
  • USD ($)

За да предотвратим фалшиви или автоматични коментари е необходимо да проверим дали ти си човек, а не "робот" :) Лесно е - просто кликни в полето от ляво.
Натискайки "публикувай" вие се съгласявате с политиката за поверителност и общите условия на yox.bg