60 K Мнения(41)

Общо 41 мнения от служители за 60 K

1.1
icon icon icon icon icon
14 Jul 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Изпиващо енергията и всякаква положителна емоция място.
Анонимен потребител (бивш служител)
Виждам, че не е тайна за никого що за място е това. Ако мразите себе си, това е мястото за вас.
Предимства

Кафе машината с вода от мивката

Недостатъци

Трябва да си изработиш душата, за да вземеш някакъв смешен бонус

2.7
icon icon icon icon icon
06 Jun 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Некоректност на интервюто! Умишлено подвеждане!
Анонимен потребител (бивш служител)
Изкарах 9 смени в тази компания! Исках да си дам шанс и причината да напусна беше следната. На интервюто ми беше обяснено че смените са в диапазона от 10:00 до 23:00 и работиш или 8 часови смени или 10 часови като работиш на график. Така както ми беше обяснено аз останах с разбирането че ще работя на различни смени но действителноста беше различна. Обучението е 1 месец и на 8мия ден от обучението информираха групата ни е че ще работим от 14:30 до 23:00 в следващите 2 месеца след обучението. След тези 2 месеца можем да пуснем молба за смяна на графика, което може да отнеме повече от 2 месеца което означава че ще работим без право да минем на други смени поне в следващите 4-5 месеца, защото хората които искат промяна на графика са много и шанса това да се случи е минимален. Този график мен лично не ме устройва и ако ми беше обяснено още на интервюто на какъв график ще работя аз нямаше да започна работа тук, защото тази смяна не ме устройва. Ще спомена и че останалите 13 човека в групата също не бяха информирани на какви смени ще работят и след като разбрахме 5-6 човека пуснахме молба за прекратяване на договора. За щастие не беше нужно да спазваме предизвестието, което е 2 месеца а бяхме освободени по взаимно съгласие. Също така ни беше платено за смените които сме работили така че не е пълна трагедия,но във връзка със смените намирам това за страшно некоректно че не бяхме информирани още на интервюто. С други думи питайте конкретно на какви смени ще работите ако започвате работа в тази компания, защото явно им трябват хора за запълване предимно на късните смени ? това е от мен имайте си едно на ум. Иначе тази работа може да те научи на много и чисто за опита не е лошо човек да опита!
Предимства

Готини колеги, работиш си от вкъщи

Недостатъци

Лоша политика при наемане на нови служители

1.2
icon icon icon icon icon
08 Apr 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Оценка от бивш служител
Анонимен потребител (бивш служител)
1. Мизерии: На интервюто ви обясняват колко е спокойна и добре платена работата и колко лесно достижими са бонусите както много други неща, но това е пълна лъжа ако искате да хващате бонусите трябва да не млъквате и да сте най-добрите приятели на психично болните (така наречените клиенти) накратко ниско платен психолог и за жалост това пак не е гаранция че няма да изядеш лоша оценка която даже не е за теб а за някой готин индиец от съседния клон. Никой също не споменава това че въпреки че се водиш тех съппорт си всъщност вид общак. Отговаряш за сметките,компенсации,оплаквания,тех,продажби ама трябва независимо всичко да продаваш иначе реват като вдовица за хуй и много други. Системите не работят през 80% от времето и поради тази причина ви падат резултатите а след седмица ви идват мениджърите и ви питат защо са ви спаднали резултатите въпреки че знаят че нищо не работи.Ти нямаш време да починеш като нещо на тях не йм работи продължаваш да си взимаш колчета и да мяташ продажбички задължително въпреки че даже системата за Продажби(shop) не работи. Любимата ми точка наречена "От пиле мляко" това ще рече изтискат те до последно по редица начини например имаш overtime този овъртайм ппц е 20лв на час, обаче от нищото без предупреждение след като си си изработил часовете изведнъж спада на 15лв на час и след това пак се връща на 20 защото всички колеги правим бунт (нали знаете ако мине номера мине). 2ри пример дават ти постоянно нови задължения освен тези описаните по-горе обаче заплатите не мърдат. Всяка седмица има нов таргет за спазване и нова просотия като agenda най-често продажби, обаче забавните са дигането на ревеню на фирмата за милиарди в която нищо не работи един от тези забавни методи за дигане на ревеню на фирмата е да забранят изпращане на инженри и изпращане на ново оборудване което е динственото адекватно решение в голяма част от случаите две седмици след като сте спазвали тази малоумна agenda ще питат защо са ви ниски резултатите и те стават новата тема на разговор докато не се подобрят след това пак инженери и оборудване и става Ороборус който постоянно си гони опашката и само вие страдате от това.Толкова често има грешки в ситемата че си имат клон който се занимава само с това обаче те не търсят бъговете а когато вие попаднете на тях ги ескалирате до този клон, а на тях не йм се работи леко(срока за разрешаване е 2 дни, но имало е случай да чакаме по 14 и още да няма отговор).Най често това изглежда така клиента психопат има нужда от инженер след като е имал проблем дни заради прекрасната йм инфраструктура обаче системата не ти дава да изпратиш инженера и чакаш хорицата от този клон 14 дни за отговор а през това време клиента само хвърля отрова по теб и понякога тези хорица след 14 дни ти казват няма проблем, но това е друга история. 3то - Клиентите(Пациентите) Тези хора са крайно бавноразвиващи обаче си мислят че са специални и всичко трябва да е както те го искат( като мениджърите ви).Тези хора имат специални сайтове в който се учат какво да ви говорят с цел да получат нещо от вас дали остъпка или парична компенсация за това всички ви звучат еднакво тук има много да се пише обаче изречението от клиент интернета ми счупи компютъра описва цялата нация. 2 Ако сте прочели всичко това и още искате да участвате в този цирк ето методи за скатаване(оцеляване): 1.Power cycle- независимо дали проблема е с интернет или телевизия го караш да изключи уреда от захранването за 15-20 мин(може и повече ама играеш опасно) ти му казваш сега ще направя еди какво си за това време дали тест дали ще рестартираш нещо и той да иде да прави каквото иска ти се мютваш от x-lite и отивай да пържиш яйца или каквото ти е кеф след това се връщаш и разрешаваш случая 2.SOFTWARE UPDATE- това при телевизията и отнема 5 мин до 15 мин настройка на кутията пак се мютвате и правите каквото искате не ползвайте холд защото мрънкат 3. APPs Refresh- Същото като Software update само че ако са им развалени приложенията на TV-то като Netflix, Youtube и тнт. Аз обичам да пусна първо Software update и после Apps refresh за сигурни 20 минути спокойствие от клиента/пациента. 4PAIR CARD-когато го правите това са два клика ппц обаче йм казвате гаси кутията и изчакай 10 мин ти си правиш двата клика и пак мют и почивка 5BOOKING AN ENGINEER RASING CRF EXT.- виждаш датите или правиш нещото и след това казваш да изчака малко 5 мин мют и почиваш 6 I WANT TO SPEAK TO A MANAGER- hold 10 мин и от там ти си решаваш дали има или няма мениджър 7.I want to cancel or i am thinking of canceling- директно траснфер на канцелаций чужд проблем е вече 8.AFTERCALL ABUSE-Легендарен номер в акаунт си пускаш outbound докато си в акаунта още пускаш available и звъниш и така имаш като затвориш имаш пак aftercall на теория можеш да го правиш безкрайно ако намериш блокиран номер или просто си звъннеш на мобилния. 9.TRASNFER-Преди да траснферираш 5 мин холд докато намериш департамента. 10.DANCE Ако имате време между коловете това да пуснете статус за сек даже го реска.
Предимства

НЯМА

Недостатъци

5000 символа не стигнаха

2.3
icon icon icon icon icon
27 Mar 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Иска ми се да се бях доверила на мненията тук
Анонимен потребител (бивш служител)
От днес вече съм бивш служител. Знаех, че наближава краят на изпитателния ми срок и скоро трябва да бъда оценена и да се реши дали ще остана. Но днес, в почивен за мен ден, получавам обаждане от оперативен мениджър в проекта Скай и то от скрит номер. Дори няма приличие и достойнство да звънне нормално. Първо почва да ме разпитва за работата. Старая се да съм максимално честна. И в един момент обръща разговора към статистиките ми, които явно съвсем не са добри. Знаех, че има какво да подобрявам и това е нещо, което е обсъждано с мениджъра ми. Но само числата са важни, а явно числата са толкова зле, че не са в моя полза. И накрая ми се съобщава, че съм освободена. А мениджърът ми учудващо нищо не знае. За естеството на работа - излишен стрес, не малък поток от обаждания, който малко или много те натоварва. За позиция като техническа поддръжка се обръща прекалено много внимание на продажби. Всеки ден продажби, продажби и пак продажби. А не всичко се зачита като продажба. По време на град бей, първите два месеца от работата след обучение, предоставената информация далеч не е най-точната. Има двама старши агенти първия месец и втория е само един. Случвало се е единия да казва едно, а другия друго по едно и също питане. И после си научил даден процес грешно. По отношение на самите разговори за тези два месеца съм си изградила навик как да си водя разговорите и после изведнъж трябва да променя това как водя разговора, защото не получавам добри оценки. Но това по време на първите два месеца не е отразено да се обсъди и подобри. И вместо да го питаш с какво да помогнеш, защото в крайна сметка си там да помагаш, трябва да се мазниш да ги пита как са все едно това ти дава 100% гаранция за добра оценка. Освен технически съпорт за интернет и телевизия в последствие се оказа, че аз съм от отдела за сметките. Аз съм кошче за душевни отпадъци на клиенти, които са ядосани, защото някой друг е постъпил некоректно с тях или просто, защото са ядосани заради услуга на Скай. Мениджърът ти да смята, че имаш потенциал, който може да се развие и след това да не се опита дори да се застъпи за теб. И то най вече при положение, че сте в процес да обсъждате какво трябва да се подобри, за да развиеш своя потенциал. Единственото, наистина единственото, нещо, за което съм позитивна от работата в Results CX, и по-конкретно проекта Скай, е отборът ми. Най-страхотните хора, на които можех да попадна. Хора, с които се сплотихме и си помагахме. Бих казала, че с тях наистина станахме отбор. Не бих препоръчала работата в този проект. За другите не знам как е и не искам да коментирам. Но ако ви предложат работа в проекта Скай не се занимавайте. Има далеч по-добри възможности.
Предимства

Само и единствено колегите от отбора ми

Недостатъци

Много са

1.2
icon icon icon icon icon
14 Feb 2024
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
По зле не може да бъде
Анонимен потребител (бивш служител)
Това е най-зле фирмата от всички на пазара.заплащането е смехотворно 1,200 първите 6м и 1,400 след изпитателен срок, бонусите са непостижими и нереални. Мениджмънта е под всякаква критика.текучеството на служители е по-бързо от водите на река Искър. Най-забавното е, че мислят за супер компания.
Предимства

Няма такива. Всичко е недостатък

Недостатъци

2 месеца предизвестие за напускане. Проекта на sky TV e най зле.

2.3
icon icon icon icon icon
07 Dec 2023
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Не правете тази грешка
Анонимен потребител (настоящ служител)
Бавят заплати, бавят мизерните ваучери за храна. Постоянно ти влизат някакви емоционално нестабилни клиенти. Заплатата е 1800лв и трудно се хващат бонуси защото повечето системи постоянно не работят. Само връзкари печелят награди и повишения. Постоянно наемат някви дето и английски език не знаят и за това страдат всички.
Предимства

- колегите са номер 1

Недостатъци

- ниска заплата и ваучери - коледен бонус 50 лв ако шефа е на кеф - Има колеги дето ходят на психиатър заради клиентите ни. - на хоум офис ти дават супер стар комп не е лаптоп

1.8
icon icon icon icon icon
10 Aug 2023
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
50/50 OK.
Анонимен потребител (бивш служител)
Salary is 1700 BGN sometimes you get 1650 or 1800 BGN out of nowhere due to maybe high volume or holidays I didn't really understand from where but was happy to receive more than I usually got. Schedule is a huge mess and its a pain. You get a full week of first shift then 1 day off then you get 3 days nightshifts in a row. When you tell management you have issues with the schedule and request specific shifts you get a nice 1 month schedule and next month you get the worst shifts you would have due to complaining about it to the management that the shift is disaster. Supervisors and colleagues are amazing. The big plus about the project LivePerson was working from home. Unfortunately management decided to clean up the company and fired 60-70% of their employees. We had a team of around 20 people and were left to 6-7 people and you were alone morning or afternoon shifts and on high volume days you can't go take a bathroom break or lunch break or anything even tho you legally have to take 30 minutes lunch break. I have no idea how the nightshifts are even legal and how they can give you 3 nightshifts in a row without even considering how much they break your sleep routine and mess with your health.
Предимства

Work from home. Cool colleagues and great mentors as supervisors.

Недостатъци

Schedule. Salary is at the lowest I've seen. Inflation in Bulgaria is happening and 1700 BGN not working anymore. working alone with 30-40 calls per day on high volume weeks. YOU NEED MORE PEOPLE.

1.3
icon icon icon icon icon
06 Aug 2023
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Кочина
Анонимен потребител (бивш служител)
Здравейте приятели! Това ревю е за работодател 60К или вече познат като: "ResultsCX Bulgaria Ltd." Не съм сигурен как е по различните проекти, но в проект "SKY" е най-голямата кочина. Първо че те изтискват до край като агент, възползват се от теб да вършиш всичко, не си technical support или customer service, а си Multiskilled и всичко останало, тоест, изяждаш цялата паплач от всички агенти които лъжат и разбира се недоволните клиенти които те псуват насреща, но в същото време се очаква да "промотираш продукти" (тоест да "нашиваш" пакети на колкото можеш повече колове) Процеси не очаквайте някой да спазва или актуализира, всеки си лъже, обещава разни неща на клиенти, подхвърлят се топки постоянно и ти като multiskilled агент изяждаш най-топлите и големите. Системите са от преди 2003-та сигурно, всеки ден има нещо неработещо, като разбира се, се очаква ти да продължиш да си взимаш колчета и да правиш продажбички, дори и да не ти работят дадени системи с които се очаква да си вършиш работата, това не е от значение, ти си длъжен да взимаш разговори и да шиеш продажбички. Кариерно развитие ако очаквате, тук няма да намерите, освен да станете падарин на агенти и после живота да Ви стане още по-тъжен от колкото е. Има позиция в която помагаш на агенти за разни технически проблеми, слушаш разговори и ги оценяваш, но не забравяй че също взимаш обаждания и си стандартен агент, бонус заплащане за това - няма, не се набутвай излишно да вършиш повече работа за едното нищо. За team building-и или някакъв вид събирания забравете, освен ако не се организирате близки колеги, иначе нещо измислено като team building или някакъв вид събиране от работодателя или Sky - няма, освен ако не е за продажби, поне там поне едни и същи хора си взимат наградките от тези "игри" с цел да Ви надъхват да продавате повече. Единственият фокус на фирмата са продажби, все пак си Multiskilled, трябва да можеш и да си машинка за продажбички (не забравяй че си и technical support, complaints, billing, refunds и личен психолог на клиентите разбира се) главно за това ще те бутат и ще се обясняваш на кой кол що не си продал нещо. За други KPI's разбира се че ще те бутат, но не ги интересува реално. Ти разбира се взимаш нищожни сумички от тези продажби, ако ги вземеш, защото това даже не е гарантирано. Има единствено едни ваучерчета за храна на скромната стойност от 60лв, като ако искаш да ти ги изпратят, ще трябва ти да си платиш доставката от Speedy сам, иначе отиваш до офиса който е на летището и си губиш целият ден в пътувания. Multisport карти или някакъв друг вид бонус - няма, очаквайте и да има. Като цяло хора, не си струват парите да издържате подобни гадости, договорът е изцяло в полза на работодателя, ако си се излъгал да почнеш на работа там, имаш 2-во месечно предизвестие, планирай добре какво ще правиш, иначе плащаш 2 брутни заплати на фирмата и си готов. Очаквайте на интервюто/трейнинга да Ви свалят звезди, да ви обещават интерактивни игри, събирания, бонуси и готини моменти, но имайте това ревю на ум преди да се набутате в кочината. Като цяло, работодател "ResultsCX Bulgaria Ltd."/SKY не държи на своите агенти, не се бори по никакъв начин да изглади нещата осрани още от миналият век, не го интересува твоето здраве, тъй като здравното осигуряване е направено толкова объркано, че ти сам да си се откажеш от него. Не се лъжете от обявите: "Customer service representative", не си само това, а си главно sales, това разбира се няма да го упоменат в обявите им онлайн. Бягайте на далеч от този работодател и успех в търсенето на работа!
Предимства

Горе-долу добро заплащане

Недостатъци

От къде да почнем....

1.6
icon icon icon icon icon
07 Mar 2023
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Чуете ли Маталан бягайте далече!
Анонимен потребител (бивш служител)
- Заплащане около 950 - 1000 лв (нетно) - Ваучерите от 60 лв за храна - ако не сте от Пловдив или София след 3 месеца. - Бонус от 400 лв брутно който никога няма да хванете - имайки предвид, че други фирма в бранша дават стартово 1500 лв нетно и повече и с по-човешки условия. - Графиката ти не е сигурен - трябва "ЕВЕНТУАЛНО" ако има слотове и не е натоварено да си избереш смените и смяната - в повечето случаи - ТМ и ОМ-тата ти нагласят графика без изобщо да те питат :) - Наемат примерно по 20 човека месечно напускат 15 от тях :) (правете си извода за какво иде реч). Някои хора още на на трейнинга напускат. - Взимаш Inbound обаждания, когато свършиш с обаждането пишеш бележки за самият case - което трябва да стане под 2 минути и едновременно изискват да пишеш имейли и да си оправяш работата която примерно ти е останала от вчера което е неизбежно да се случи тъй като те карат да правиш няколко неща невъднъж и особено ако си нов тук. Случайно ако си вземеш 1 минута повече на този статус на който не влизат обаждания - веднага ще ти пише някой ТМ да те пита какво правиш и трябва постоянно да даваш обяснение. - Очакват от нови агенти да правят по 100 имейла и по 60 обаждания (което няма как да се случи, коментираш ли нещо по случая почват да те гледат на кръв и да се отнасят отвратително с теб особено ОМ-тата) - Работа под огромен стрес - Като напускаш е много вероятно да ти оставят лош feedback за бъдещ работодател дори и да си вършил работа - according to the book - Та за какви чудесни индивид иде реч :) Не си го причинявайте има доста по-добри алтернативи от Маталан!
Предимства

Възможност за работа от вкъщи

Недостатъци

Заплата;ТM/OMs; Никаква гъвкавост на графика ви

1.3
icon icon icon icon icon
23 Nov 2022
icon icon icon icon icon
Общо усещане
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
icon icon icon icon icon
Управление
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
icon icon icon icon icon
Стабилност
icon icon icon icon icon
Местоположение
icon icon icon icon icon
Колеги
icon icon icon icon icon
Работна среда
Пазете се от този работодател
Анонимен потребител (бивш служител)
Мнението, което искам да споделя е изцяло с цел да предпазя други хора от този работодател. Не правете тази голяма ГРЕШКА! Работих известно време за 60К като всичките ми съмнения в началото се оказаха верни. Въпреки мотивацията и коректността от моя страна се сблъсках с неуредиците, които съществуват там. Служителите напускат на вълни от по 15-20 човека постоянно. 1.Работа и организация. В началото при започване, ще бъдете деликатно омаян и манипулиран като нов служител. Човешки ресурси нямат представа каква е реалността във фирмата или са обучени да лъжат. Обучаващите, ще ви свалят звезди за да не се откажете от самото начало. 2.Договор. Договорът е изцяло в полза на работодателя. При желание за напускане имате предизвестие от един или два месеца като при неспазване сте задължени да заплатите една или две брутни заплати. Случайно ако решите да си потърсите правата нищо не можете да направите. 3.Заплата. Унизително ниска. Заплатата е доста променлива и зависи от много неща, както и обстоятелства за които вие нямате никаква вина като служител обслужване на клиенти например. Според статусите, които използвате, също е отново силно вероятно да ви удържат от заплатата не малка сума пари. 4. Отношение. Относно отношението на служителите в по-горните структури и различни отдели съм потресен и шокиран как може да има толкова самозабравили се хора и без капка съвест в техните характери. Особено си проличават всички, когато решите да напускате. Нямам думи да опиша на колко лошо ниво е отношението на хората от пейрол, мениджърският отдел и т.н. Не искам с това мнение да навредя на някого или да опетня името на работодателят или служителите. От човешка гледна точка и доброта искам да предпазя хората, които мислят да започнат работа или имат интерес по някакъв начин към Сиксти Кей.
Предимства

възможност за работа от вкъщи

Недостатъци

- заплата - договор - работен график -отношение

Оценка от служители

2.4
icon icon icon icon icon
Базирана на 268 оценки от 41 служители
5 star
40
4 star
26
3 star
41
2 star
47
1 star
114
Ново мнение

Дай твоето мнение за СИКСТИ КЕЙ ЕАД

Помогни АНОНИМНО на други, които търсят работа

  • Мнението, което дадеш НЕ се асоциира с твоя профил или CV
  • Мнението съдържа САМО информацията, която ти напишеш сега и няма да съдържа данни за твоето устройство или друга информация за теб.

Твоята оценка

Обективната ти оценка наистина ще помогне на други като теб.

Оцени усещането ти за компанията по различните показатели.

Общо усещане

Баланс между работата и живота

Култура и Ценности

Кариера и възможност за развитие

Заплата и Придобивки

Управление

Толерантност и Равенство

Стабилност

Местоположение

Колеги

Работна среда


И хубавото, и критиката

И хубавото и лошото - с какво се отличава СИКСТИ КЕЙ ЕАД?

Бъди обективен и сподели и НЕДЕЙ да пишеш обиди, конфиденциална информация или лична информация с имена на хора.

Твоето мнение, макар и анонимно ще се вижда публично в YOX с наименованието на заеманата от теб позиция.

Насоки за публикуване на оценки и мнения
250
5000
Дай твоето мнение за:
  • какво представлява един работен ден там
  • какво успя да научиш
  • за мениджърите
  • за колегите
  • най-приятната част от работата
  • трудностите
200
200

За теб

Разкажи ни за твоята връзка с СИКСТИ КЕЙ ЕАД?

Твоето мнение, макар и анонимно ще се вижда публично в YOX с наименованието на заеманата от теб позиция.

Започнах работа през...
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005
  • 2004
  • 2003
  • 2002
  • 2001
  • 2000
  • 1999
  • 1998
  • 1997
  • 1996
  • 1995
  • 1994
  • 1993
  • 1992
  • 1991
  • 1990
  • 1989
  • 1988
  • 1987
  • 1986
  • 1985
  • 1984
  • 1983
  • 1982
  • 1981
  • 1980
  • 1979
  • 1978
  • 1977
  • 1976
  • 1975
  • 1974
  • 1973
  • 1972
  • 1971
  • 1970
Напуснах работа през...
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005
  • 2004
  • 2003
  • 2002
  • 2001
  • 2000
  • 1999
  • 1998
  • 1997
  • 1996
  • 1995
  • 1994
  • 1993
  • 1992
  • 1991
  • 1990
  • 1989
  • 1988
  • 1987
  • 1986
  • 1985
  • 1984
  • 1983
  • 1982
  • 1981
  • 1980
  • 1979
  • 1978
  • 1977
  • 1976
  • 1975
  • 1974
  • 1973
  • 1972
  • 1971
  • 1970

Този имейл няма да бъде публикуван към твоето мнение. YOX никога няма да предостави този имейл на работодатели или трети страни.
Този имейл няма да бъде публикуван към твоето мнение. YOX никога няма да предостави този имейл на работодатели или трети страни.

Каква е залатата?

Каква заплата получаваш (или си получавал/а) в СИКСТИ КЕЙ ЕАД

Информацията за заплатата, която предоставиш е напълно анонимна и няма да бъде показана с твоя коментар.

Валута
  • BGN (лв)
  • EUR (€)
  • GBP (£)
  • USD ($)

За да предотвратим фалшиви или автоматични коментари е необходимо да проверим дали ти си човек, а не "робот" :) Лесно е - просто кликни в полето от ляво.
Натискайки "публикувай" вие се съгласявате с политиката за поверителност и общите условия на yox.bg