Здравейте приятели!
Това ревю е за работодател 60К или вече познат като: "ResultsCX Bulgaria Ltd."
Не съм сигурен как е по различните проекти, но в проект "SKY" е най-голямата кочина. Първо че те изтискват до край като агент, възползват се от теб да вършиш всичко, не си technical support или customer service, а си Multiskilled и всичко останало, тоест, изяждаш цялата паплач от всички агенти които лъжат и разбира се недоволните клиенти които те псуват насреща, но в същото време се очаква да "промотираш продукти" (тоест да "нашиваш" пакети на колкото можеш повече колове)
Процеси не очаквайте някой да спазва или актуализира, всеки си лъже, обещава разни неща на клиенти, подхвърлят се топки постоянно и ти като multiskilled агент изяждаш най-топлите и големите. Системите са от преди 2003-та сигурно, всеки ден има нещо неработещо, като разбира се, се очаква ти да продължиш да си взимаш колчета и да правиш продажбички, дори и да не ти работят дадени системи с които се очаква да си вършиш работата, това не е от значение, ти си длъжен да взимаш разговори и да шиеш продажбички.
Кариерно развитие ако очаквате, тук няма да намерите, освен да станете падарин на агенти и после живота да Ви стане още по-тъжен от колкото е. Има позиция в която помагаш на агенти за разни технически проблеми, слушаш разговори и ги оценяваш, но не забравяй че също взимаш обаждания и си стандартен агент, бонус заплащане за това - няма, не се набутвай излишно да вършиш повече работа за едното нищо.
За team building-и или някакъв вид събирания забравете, освен ако не се организирате близки колеги, иначе нещо измислено като team building или някакъв вид събиране от работодателя или Sky - няма, освен ако не е за продажби, поне там поне едни и същи хора си взимат наградките от тези "игри" с цел да Ви надъхват да продавате повече.
Единственият фокус на фирмата са продажби, все пак си Multiskilled, трябва да можеш и да си машинка за продажбички (не забравяй че си и technical support, complaints, billing, refunds и личен психолог на клиентите разбира се) главно за това ще те бутат и ще се обясняваш на кой кол що не си продал нещо. За други KPI's разбира се че ще те бутат, но не ги интересува реално. Ти разбира се взимаш нищожни сумички от тези продажби, ако ги вземеш, защото това даже не е гарантирано.
Има единствено едни ваучерчета за храна на скромната стойност от 60лв, като ако искаш да ти ги изпратят, ще трябва ти да си платиш доставката от Speedy сам, иначе отиваш до офиса който е на летището и си губиш целият ден в пътувания. Multisport карти или някакъв друг вид бонус - няма, очаквайте и да има.
Като цяло хора, не си струват парите да издържате подобни гадости, договорът е изцяло в полза на работодателя, ако си се излъгал да почнеш на работа там, имаш 2-во месечно предизвестие, планирай добре какво ще правиш, иначе плащаш 2 брутни заплати на фирмата и си готов.
Очаквайте на интервюто/трейнинга да Ви свалят звезди, да ви обещават интерактивни игри, събирания, бонуси и готини моменти, но имайте това ревю на ум преди да се набутате в кочината.
Като цяло, работодател "ResultsCX Bulgaria Ltd."/SKY не държи на своите агенти, не се бори по никакъв начин да изглади нещата осрани още от миналият век, не го интересува твоето здраве, тъй като здравното осигуряване е направено толкова объркано, че ти сам да си се откажеш от него. Не се лъжете от обявите: "Customer service representative", не си само това, а си главно sales, това разбира се няма да го упоменат в обявите им онлайн. Бягайте на далеч от този работодател и успех в търсенето на работа!
От къде да почнем....