Работа Управител Хотелско Домакинство в Банско
1 нови обяви за работа
-
Открийте красотата на непокътнaтата природа, великолепни пейзажи и безкрайния релакс в подножието на величествената Пирин планина – ча...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Очакваме ви в оазис от лукс, комфорт и спокойствие в Банско – най-модерният зимен курорт на Балканите. Единственият представител на хотелската верига Кемпински в България е отворен целогодишно, състоящ се от 157 стаи и апартаменти в алпийски стил, превъзходни условия за конференции, разкошни условия за вечеря, три ресторанта, пет бара и многократно награждаван СПА център.
За нашия сплотен екип в Кемпински Хотел Гранд Арена Банско търсим отдаден/a на своята работа главен камериер/ка, който/която е готов/а да предостави изключително преживяване на нашите гости през зимният сезон (декември-април).
Отговорности
- Организира работата на колегите на смяна по ефективен начин, за да гарантира, че гостите и другите отдели получават своевременно и учтиво обслужване;
- Проверява обществените зони / етажи. Инспектира стаите за проверка и особено тези, определени за V.I.P., V.V.I.P и редовни ни гости, за да се увери, че отговарят на хотелските стандарти.
- Координира с колегите в отдел "Домакинство" и другите отдели всички въпроси, които засягат физическият вид на хотела и състоянието на стаите, като информира и проследява нерешените въпроси /например потвърждение за състоянието на стаята или за извършените ремонтни дейности/;
- Подпомага работата на колегите си в отдела.
- Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
- Добро владеене на английски език;
- Компютърна грамостност (уменията за работа с Opera ще се счита за предимство);
- Изключителни комуникативни умения;
- Умения за разрешаване на проблеми и взимане на решения;
- Изключителни умения за работа в екип и лесно адаптиране към промените.
Фирмено обучение, прекрасна възможност за професионално и кариерно развитие, конкурентно възнаграждение и отлична работна атмосфера. Възползвайте се от над 250 online обучения в Кемпински, както и от възможностите на Cornell University Management на преференциални условия.
Ако сте позитивна личност, която харесва предизвикателствата, обича работата в млад и динамичен екип, искате да натрупате ценни знания и опит в изключително приятна работна среда, то вие сте добре дошли в голямото семейство на Кемпински! Стартирайте Вашата международна кариера във водеща хотелиерска компания като Кемпински!
Ще се свържем с одобрените по документи кандидати. Всички кандидатури ще бъдат третирани в условията на стриктна конфиденциалност.
За Кемпински
Хотелиери от 1987, ние пътуваме по света в търсене на най-пленителните дестинации без да забравяме най-добрите традиции на нашето европейско наследство. Ние сме отдадени на това да угодим, обучени да забавляваме и никога не правим компромис с европейската елегантност на обслужване.
Горди сме с това, че създаваме красиво представление на всеки от нашите гости, а за нашите служители предоставяме сцена, на която да заблестят и разкрият своя пълен потенциал.
Прегърнете преживяването като личност, каквато всъщност сте!
Средна заплата за сектора
1,590 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
2,750 лв / месец
Отговорник почистване и поддръжка/отговорничка почистване и поддръжка
Отговорниците по почистване и поддръжка отговарят за надзора и координирането при ежедневното провеждане на дейностите по почистване в заведенията в хотелския бранш.
Необходими основни умения
- контролиране на дейността на камериерките
- спазване на законодателството относно здравето безопасността и хигиената и друго свързано законодателство по отношение на храните
- управление на инспекции на оборудване
- управление на бюджети
- обработване на рекламации от клиенти
- ръководене на служители
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.