Работа Управител На Етажна Собственост в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ДОМОУПРАВИТЕЛ НА СГРАДИ В РЕЖИМ НА ЕТАЖНА СОБСТВЕНОСТ ПД – ЛУСИН ЕКСПРЕС е бързо развиваща се фирма в сферaта на управление и поддръжка ...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД – ЛУСИН ЕКСПРЕС си търси АМБИЦИОЗНА и ВИСОКО МОТИВИРАНА личност за длъжността ПРОФЕСИОНАЛЕН ДОМОУПРАВИТЕЛ за гр. Пловдив ПОДХОДЯЩИ...
-
RE/MAX е най-голямата световна мрежa от фрaнчайз агенции за недвижими имоти в света, с повече от 140 000 агенти в над 8 300 офиса в над 115 страни.RE/MAX ...
-
2,330 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
СПРИ ДА ТЪРСИШ, намери ни! Ако ти е писнало от скучна и еднообразнa работа, токсична среда и ниски доходи, попаднал си на точно място. Ние о...
-
2,330 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
СПРИ ДА ТЪРСИШ, намери ни! Ако ти е писнало от скучна и еднообразнa работа, токсична среда и ниски доходи, попаднал си на точно място. Ние о...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Управител на сгради в режим на Етажна собственост
1,400 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
Мениджър на сгради в режим на етажна собственост ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с:
- Делови срещи с настоящи клиенти;
- Изготвяне на оферти - предложения за извършване на услуги;
- Организиране и водене на Общи и периодични събрания;
- Организиране и контрол на ремонтни дейности;
- Организиране на Вътрешен ред в сгради с режим на етажна собственост;
- Създаване и поддържане актуална база данни за всички клиенти;
- Водене и съхраняване според изискванията на базата данни всички необходими формуляри и документи;
- Координиране на дейности и задачи свързани с ежедневната работа - клиенти, изпълнители на услуги, хигиенисти, майстори и друг поддържащ персонал;
- Ежедневни планирани посещения на обекти по предварително изготвен маршрут;
- изготвя финансова отчетност и справки за приходи и разходи по обекти и клиенти;
- Прилагане на ЗУЕС, ЗС, ЗУТ и други нормативни уредби.
- Отговаря за събираемостта на вземанията от клиенти.
- Без ангажименти към други работодатели;
- Без ангажименти към учебни заведения /минимум семестриално завършил/;
- Професионален опит в продажбата на услуги /предимство/;
- Умения за самостоятелно водене на преговори;
- Представителен външен вид;
- Умение за работа в екип;
- Умения за работа с клиенти;
- Умения за работа в динамична среда;
- Умения за подреждане на приоритети;
- Умения за спазване на срокове;
- Отлична компютърна грамотност;
- Отлични комуникативни умения;
- Шофьорска книжка кат."В" - активен шофьор с реален стаж
- Работа в млад екип и приятна работна атмосфера;
- Трудов договор и осигуровки;
- Възнаграждение отговарящо на постигнатите резултати;
- Отлична възможност за професионална изява и развитие;
- Служебен телефон;
- Гъвкаво работно време: понеделник-петък - 09:00- 18:00ч с вкл. 1 час почивка; или в дните за посещения на адреси по график от 11:00 до 20:00 ч.
- Почивни дни - събота и неделя, както и всички официални празници.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю
Заплата
1,400 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.