Работа Търговски Агент Кол Център в Плевен

5 нови обяви за работа

  • icon 1,010 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Ол Колс“ ООД е динамично развиваща се компaния, като основната дейност на фирмата е свързана с цялостно обслужване в маркетинг сегмент...

    10 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center - гр. Плевен Ако търсиш подходящо място за старт на твоята кaриера, ние ти предлагаме възм...

    07 May 2024 Още...
  • icon 1,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Оператор кол център Изисквания към кандидатите: възможност зa работа на две смени ( от 06:00ч до 15:00ч и от 09:00ч до 18:00ч) компютърна грамотност...

    25 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    24 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Агент, телефонни продажби

ОЛ КОЛС ООД
location_on гр. Плевен

icon 1,010 лв ~ 1,940 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


„Ол Колс“ ООД е динамично развиваща се компaния, като основната дейност на фирмата е свързана с цялостно обслужване в маркетинг сегментираните услуги, телефонни продажби и информационни кампании. Нашата компания е аутсорсинг партньор на големи български и международни корпорации.

Каним ви да се присъедините към нашия екип, предоставяйки ви възможност за много нови знания и умения.

Имаме свободна позиция за:

Агент, телефонни продажби

От вас се очаква да:

  • Провеждате телефонни разговори с клиенти по предварително зададена база данни;
  • Поддържате отношения с клиенти с цел продажба на продукти и услуги;
  • Администрирате информацията за клиентите в базата данни;
  • Кореспондирате с клиентите на български език;
Изисквания към кандидата:
  • Отлични комуникативни и презентационни умения;
  • Умения за работа с ясно поставени цели;
  • Инициативност, отговорност и точност при изпълнение на поставените задачи;
Ние предлагаме:
  • Месечно възнаграждение и месечен, достижим бонус за постигнатите резултати;
  • Обучение - въвеждащо и периодично надграждащо;
  • Коректност от страна на работодателя;
  • Приятелски работна среда;
  • Възможност за дистанционна работа;
Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания и желаете да работите в динамична и приятелска атмосфера, ще очакваме Вашата актуална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

Данните предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


1,010 лв ~ 1,940 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

150 лв / месец

максимална

6,300 лв / месец


icon icon icon icon icon

Продавач, телемаркет


Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • владеене на различни езици
  • поддържане на работен архив
  • адаптиране към променящи се ситуации

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • плащания с кредитна карта
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.